Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania do wymiany danych z innymi systemami, wraz z instalacją i konfiguracją

Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-676 Warszawa, ul. Postępu 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 2204801 , fax. 22 2204899
  • Data zamieszczenia: 2011-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    ul. Postępu 21 21
    02-676 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 2204801, fax. 22 2204899
    REGON: 01742760400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania do wymiany danych z innymi systemami, wraz z instalacją i konfiguracją
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa oprogramowania do wymiany danych z innymi systemami, wraz z instalacją i konfiguracją 1. Zamówienie obejmuje: a. Dostawę oprogramowania zapewniającego automatyczną wymianę danych z systemami następującymi systemami podmiotów zewnętrznych (kod CPV: 48516000-8 Pakiety oprogramowania do wymiany danych): i. Systemem Informatycznym Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców w zakresie otrzymywania danych właściciela/użytkownika pojazdu na podstawie danych pojazdu oraz kierującego na podstawie danych osobowo-adresowych ii. Systemem elektronicznego poboru opłat, o którym mowa w art. 13 hc ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 19 poz. 115 ze zmianami) w zakresie: 1. Przyjmowania zweryfikowanych zapisów ewidencyjnych naruszeń związanych z elektronicznym poborem opłat, 2. Przekazywania informacji o przyjęciu lub nie przyjęciu danych, o których mowa w pkt 1, 3. Przekazywania informacji o wystawionych decyzjach i nałożonych karach oraz rachunkach bankowych, w związku z postępowaniami, o których mowa w pkt 2, 4. Przyjmowania informacji o wpłatach kar na wskazany rachunek bankowy, 5. Przekazywania informacji o statusie sprawy w postępowaniu administracyjnym, 6. Przyjmowania listy numerów rachunków kont bankowych, iii. Systemem bankowości elektronicznej w zakresie wymiany informacji o bilansie wpłat na rachunkach bankowych. iv. Systemem Informatycznym wspierającym Centralną Ewidencję Naruszeń w zakresie: 1. Przekazywania danych niezbędnych do utworzenia zapisów ewidencyjnych protokołu z kontroli i oraz decyzji administracyjnej. b. Instalację i konfigurację oprogramowania, o którym mowa w pkt a) w zakresie interfejsów wymiany danych z systemami zewnętrznymi (kod CPV: 72265000-0 Usługi konfiguracji oprogramowania): c. Przeprowadzenie szkolenia administratorów oprogramowania. d. Przeprowadzenie testów akceptacyjnych oprogramowania w celu potwierdzenia zgodności ze specyfikacją oraz testów integracyjnych oprogramowania w celu potwierdzenia poprawności działania protokołu wymiany danych. e. Wytworzenie dokumentacji technicznej oprogramowania. f. Wsparcie Zamawiającego w zakresie kontaktów i ustaleń roboczych związanych z konfiguracją i uruchomieniem poszczególnych interfejsów z przedstawicielami podmiotów zewnętrznych (kod CPV: 72266000-7 Usługi doradcze w zakresie oprogramowania) g. Wsparcie techniczne w zakresie konserwacji i utrzymania oprogramowania w okresie do 31.12.2011 r. (kod CPV: 72267000-4 Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania) 2. Dostarczone oprogramowanie musi spełniać co najmniej następujące wymagania: a. zapewniać pełną rozliczalność w zakresie transmisji oraz niezaprzeczalność i integralność danych, b. zapewniać możliwość konfigurowania dowolnych interfejsów wymiany danych z wykorzystaniem następujących standardów i mechanizmów: i. http 1.1, ii. TLS 1.0/SSL 3.1, iii. SOAP 1.1 i 1.2, iv. WSDL 1.1, v. WS-I Basic Profile 1.1, vi. WS-Security 1.1, vii. WS-Security Policy, viii. SAML, ix. XML, XSLT, x. SHA-256, c. zapewniać funkcjonowanie w środowisku wirtualnym VMWare Server/ESXi, d. zapewniać możliwość konfiguracji wymiany danych w trybie harmonogramów lub przetwarzania ciągłego. e. zapewniać możliwość wymiany danych w trybie asynchronicznym lub synchronicznym, f. zapewniać weryfikację formalną poprawności przekazanego zapisu ewidencyjnego, 3. Zamawiający, po podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego przekaże Wykonawcy specyfikację interfejsów wymiany danych z systemami, o których mowa w pkt IV.1.a).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 485160008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w §11 SIWZ. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000, z dopiskiem: wadium w przetargu na Dostawę oprogramowania do wymiany danych z innymi systemami, wraz z instalacją i konfiguracją 5. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w § 8 pkt. 2 SIWZ, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego przy ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa w kasie mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego najpóźniej do momentu składania ofert. Kasa czynna jest codziennie w godz. 9-15 7. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie z uwzględnieniem art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 9. Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zapewnienie jakości
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gitd.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach