Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania biurowego i systemów operacyjnych (WT.2370.2.2020)

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-045 Olsztyn, ul. Niepodległości
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 229 529 , fax. 895 229 505
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej Olsztyn
    ul. Niepodległości 16
    10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 229 529, fax. 895 229 505
    REGON: 17359731005000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania biurowego i systemów operacyjnych (WT.2370.2.2020)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego (110 szt.) oraz systemów operacyjnych do komputerów klasy PC (23 szt.) i serwerów (3 szt.). Dodatkowo Zamawiający przewiduje prawo opcji dla części I i II z terminem realizacji maksymalnie do 31.12.2020r. Zamówienie podstawowe zostaje podzielone na części: Część I – dostawa oprogramowania biurowego (110 szt.) – prawo opcji 40 szt. Część II – dostawa systemów operacyjnych do komputerów klasy PC (23 szt.) – prawo opcji 10 szt. Część III – dostawa systemów operacyjnych do serwerów (3 szt.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48310000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy wg załącznika nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną