Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania AutoCAD Inventor Professional Suite 2010 wraz z roczną Subskrypcją Autodesk - numer postępowania HP/ 03/ 10/ 09

Instytut Technik Innowacyjnych EMAG ogłasza przetarg

  • Adres: 40-189 Katowice, ul. Leopolda 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032/2007700 , fax. 032 2007701
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
    ul. Leopolda 31 31
    40-189 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032/2007700, fax. 032 2007701
    REGON: 00125316300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.emag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania AutoCAD Inventor Professional Suite 2010 wraz z roczną Subskrypcją Autodesk - numer postępowania HP/ 03/ 10/ 09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oprogramowania: - AutoCAD Inventor Professional Suite 2010PL SLM, - Subskrypcja Autodesk (Autodesk Subsscription Progam) - 1 rok. 2. Zamawiający posiada obecnie oprogramowanie Autodesk Inventor Routed Systems Suite 2009, które jest wykorzystywane w pracy projektowej. Zakup oprogramowania Autodesk Inventor na kolejne stanowisko komputerowe jest niezbędne celem zapewnienia kompatybilności przy współdzieleniu plików. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć licencję i oryginalny nośnik z oprogramowaniem AutoCAD Inventor Professional Suite 2010PL SLM. 4. Oprogramowanie ma być kompatybilne z 32-bitowymi i 64-bitowymi wersjami systemów operacyjnych Windows XP, Windows Vista.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 483210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są autoryzowanymi przedstawicielami producenta oprogramowania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego traktowana będzie, jako odrzucona. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie Spełnia - Nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oprogramowania. 4. W przypadku spółek cywilnych należy załączyć aktualną umowę spółki cywilnej. 5. W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, których oferta przekracza 2 krotną wysokość kapitału zakładowego (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych), wymagana jest uchwała wspólników lub umowa spółki upoważniająca zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających wielkość określoną w art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych - uchwała wspólników, lub umowa spółki. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.emag.pl zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach