Przetargi.pl
DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ANTYWIRUSOWEGO ORAZ SUBSKRYPCJI ZABEZPIECZEŃ DLA URZĄDZENIA JUNIPER NETWORKS SSG-140-SH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE

Starostwo Powiatowe w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428489 , fax. 094 3462261
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Koszalinie
    ul. Racławicka 13 13
    75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428489, fax. 094 3462261
    REGON: 33092726000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ANTYWIRUSOWEGO ORAZ SUBSKRYPCJI ZABEZPIECZEŃ DLA URZĄDZENIA JUNIPER NETWORKS SSG-140-SH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania antywirusowego oraz subskrypcji zabezpieczeń dla urządzenia Juniper Networks SSG-140-SH. ZADANIE I : Zakup aktualizacji subskrypcji na 1 rok dla urządzenia sieciowego, które pełni funkcję bramy internetowej zabezpieczającej sieć lokalną Starostwa przed atakami internetowymi, wirusami, spamem i innymi zagrożeniami. 1. Aktualizacja subskrypcji na 1 rok dla urządzenia Juniper Networks SSG-140-SH. 2. Wsparcie techniczne producenta - Support Next Day. ZADANIE II : Oprogramowanie antywirusowe - odnowienia licencji: SYMC ENDPOINT PROTECTION 11.0 BASIC- 12 MONTHS GOV BAND A PL - 30 licencji. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do niej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 482195001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM NIE BĘDZIE POBIERANE
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5)spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku lub wg druku - Załącznik nr 2b do SIWZ, 2)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na druku lub wg druku - Załącznik nr 2a do SIWZ; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)w przypadku podpisania oferty przez osobę/y/ upoważnioną/e/ przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty właściwe umocowanie /upoważnienie, pełnomocnictwo/, z którego będą wynikać uprawnienia do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach