Gmina Janowiec Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 88-430 Janowiec Wielkopolski, Gnieźnieńska 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523023034 , fax. brak
- Data zamieszczenia: 2023-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowiec Wielkopolski
Gnieźnieńska 3
88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523023034, fax. brak
REGON: 092351191 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania antywirusowego oraz sprzętu serwisowego i komputerowego w ramach projektu ,,Cyfrowa Gmina” oraz sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:Część 1: 1) Ochrona przed szkodliwym oprogramowaniem – 50 szt.2. Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować zgodnie z „Opisem przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ (dla każdej części oddzielnie). Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność wykonanej dostawy z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.3.Gwarancja, rękojmia, serwis:System musi być objęty serwisem producenta przez okres 12 miesięcy, upoważniającym do aktualizacji oprogramowania oraz wsparcia technicznego w trybie 24x7.4. Podwykonawstwo:4.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.4.2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działanie lub zaniechania osób, którym powierzył lub za pomocą których wykonuje prace objęte przedmiotem zamówienia.4.3. Wykonawca wskazuje w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, a także nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.4.4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.1.Opis przedmiotu zamówienia-Część 2:1) Macierz dyskowa – 1 szt.2) Serwer wraz z oprogramowaniem – 1 szt.3) Serwer HA – 1 szt.- składająca się z dwóch serwerów;4) UPS 3kV – 2 szt.5) Skaner – 1 szt.2. Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować zgodnie z „Opisem przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ (dla każdej części oddzielnie). Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność wykonanej dostawy z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.3.Gwarancja, rękojmia, serwis:Zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na:1) macierz dyskową - na okres minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. Wydłużenie okresu gwarancji na macierz dyskową stanowi kryterium oceny ofert.2) serwer wraz z oprogramowaniem – na okres minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.3) serwer HA - na okres minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.4) UPS 3kV - na okres minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru na elektronikę i 36 miesięcy na akumulatory.5) skaner - na okres minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.Urządzenia muszą być objęte serwisem zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.4. Podwykonawstwo:4.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.4.2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działanie lub zaniechania osób, którym powierzył lub za pomocą których wykonuje prace objęte przedmiotem zamówienia.4.3. Wykonawca wskazuje w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, a także nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.4.4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48761000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu (dotyczy Części 1 i 2).1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu (dotyczy Części 1 i 2).1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu (dotyczy Części 1 i 2).1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Część 1: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.Część 2: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonał minimum jedną dostawę sprzętu komputerowego, w tym minimum 1 macierz dyskowa wraz z wdrożeniem, o wartości minimum 60 000 zł wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-05
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną