Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania antywirusowego oraz oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR)

Miasto Racibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Stefana Batorego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7550710 , fax. 032 7550725
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Racibórz
    ul. Stefana Batorego 6 6
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 7550710, fax. 032 7550725
    REGON: 27625839700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bipraciborz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania antywirusowego oraz oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji oprogramowania antywirusowego oraz użytkowego do rozpoznawania tekstu. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1. Dostawa oprogramowania antywirusowego. 1). Wymagane parametry techniczne : 1.Odnowienie licencji na program antywirusowy Kaspersky WorkSpace Security GOV dla 185 stacji roboczych. -uaktualnienia do najnowszego produktu występującego na rynku w dacie dostawy. -okres trwania licencji: od 01.07.2009r. do 31.12.2010r. 2.Zakup 10 licencji Kaspersky BusinessSpace Security GOV. -okres trwania licencji: od 01.07.2009r. do 31.12.2010r. 3.Nośnik z programem Kaspersky WorkSpace Security GOV. 4.Nośnik z programem Kaspersky BusinessSpace Security GOV. Część 2. Dostawa oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) 1). Wymagane parametry techniczne: 1. Rozpoznawanie znaków i tekstu z postaci rastrowej, tworzenie pliku wynikowego z zachowaniem formatowania i układu strony. 2.Możliwość analizy struktury dokumentu: tabele, podpisy tabel i rysunków, kolumny, numerację stron, stopek i nagłówków, układu tekstów, przypisów, list, tytuły, kroju czcionki. 3.Wbudowane słowniki do obsługi co najmniej języka: polskiego, angielskiego, niemieckiego, francuskiego, rosyjskiego, włoskiego, hiszpańskiego. 4.Automatyczna konwersja z następujących źródeł: faks, skany (wydruk lub pismo odręczne), zdjęcia dokumentów wykonane aparatem cyfrowym (korekcja odkształcenia linii wiersza tekstu), pliki w formatach: PDF, JPEG, BMP, TIFF, zrzuty ekranu. 5.Możliwość zapisu wyniku przetwarzania do formatów: DOC, PDF, TXT, RTF. 6.Rozpoznawanie rozdzielczości wprowadzanego materiału (minimalna rozdzielczość, przy której następuje przekształcenie: 200 dpi. Obsługiwane systemy operacyjne: MS XP Home, Professional
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 0 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach