Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 480 43 32, 480 43 34 , fax. 022 480 43 35
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie
ul. Chałubińskiego 8 8
00-613 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 480 43 32, 480 43 34, fax. 022 480 43 35
REGON: 01581798500089 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-warszawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A , 1B i 1C do Specyfikacji). Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy (załącznik nr 2 do Specyfikacji). Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego w Warszawie, ul. Chałubińskiego 8. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot niniejszego zamówienia podzielono na zakresy A ,B, C: ZAKRES A: Dostawa oprogramowania - opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do Specyfikacji), ZAKRES B:. Dostawa oprogramowania wraz z asystą techniczną i szkoleniem - opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1B do Specyfikacji), ZAKRES C: Dostawa oprogramowania wraz z asystą techniczną i szkoleniem - opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1C do Specyfikacji). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku użycia przez Zamawiającego w SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia przy opisywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych: Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych oprogramowania o funkcjonalności co najmniej takiej jakie posiada oprogramowanie wymienione w Załączniku nr 1A,1B i 1C. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego do obowiązków Wykonawcy należy udowodnienie, że funkcjonalność oferowanego produktu jest równoważna w stosunku do produktu wymienionego w specyfikacji przez Zamawiającego. Na dowód powyższego Wykonawca załączy do oferty dokument (oświadczenie), którym potwierdzi równoważność funkcjonalną zaoferowanego produktu równoważnego z produktem wymienionym w SIWZ. W przypadku, gdy zaproponowane przez Wykonawcę równoważne oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia nie będzie poprawnie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego i/lub spowodują zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo - programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz dokona niezbędnych modyfikacji umożliwiających poprawne działanie środowiska sprzętowo- programowego Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, -złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem do Specyfikacji, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, musi przedstawić dokumenty wymienione w pkt 3.3.1 - 3.3.2.Specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego, o których mowa w pkt 3.3. Specyfikacji. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełniawarunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty : 3.3.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 4 do Specyfikacji). 3.3.2. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej 1. Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje je się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-warszawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Licencje na serwerowy system operacyjny - 7 szt. oraz licencje dostępowe (dla jednoczesnych użytkowników) do posiadanych serwerowych systemów operacyjnych - 50 szt.
Dodano: 2016-07-22 - Zakup oprogramowania do monitorowania serwerów licencji pływających
Dodano: 2015-12-29 - Dostawa aktualizacji oprogramowania systemu informatycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2015-12-17 - Dostawa aktualizacji oprogramowania systemu informatycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2015-12-08 - dostawę oprogramowania komputerowego dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2015-11-16 - Zakup oprogramowania do monitorowania serwerów licencji pływających
Dodano: 2015-11-09 - Rozbudowa systemu kontroli stanów fizycznych serwerowni CEIDG i oprogramowania do zarządzania usługami
Dodano: 2015-11-06 - Zakup oprogramowania do monitorowania serwerów licencji pływających
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa elektronicznego programu informacji prawnej wraz z aktualizacjami na okres 24 miesięcy
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa Systemu Informacji Prawnej
Dodano: 2015-10-23