Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie ogłasza przetarg
- Adres: 48-300 Nysa, ul. Armii Krajowej 7
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 448 47 00 , fax. 077 4352989
- Data zamieszczenia: 2009-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie
ul. Armii Krajowej 7 7
48-300 Nysa, woj. opolskie
tel. 077 448 47 00, fax. 077 4352989
REGON: 53219267700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego wyszczególnionego poniżej oprogramowania: 1) Adobe Web Standard Pl upgrade - 1 licencja (komercyjna). 2) Adobe CS4 Design Standard PL - 1 x 20 licencji (edukacyjnych). 3) Adobe CS4 Design Standard PL - 1 licencja (edukacyjna). 4) Adobe CS4 Design Standard PL - 1 licencja (komercyjna). 5) Adobe Flash CS4 Professional PL - 1 licencja (komercyjna). 6) Adobe Premiere Elements 7 PL - 1 licencja (komercyjna). 7) Corel Knockout 2 - 1 licencja (komercyjna). 8) Delphi 2009 Professional - 2 x 20 licencji (edukacyjnych). 9) Delphi 2009 Enterprise New User - 1 licencja (komercyjna). 10) VmWare Workstation 6.5 - 2 x 10 licencji (komercyjnych). 11) Autodesk 3ds Max 2010 Education New SLM - 1 licencja (edukacyjna). 12) Symantec Ghost 14.0 PL - 1 licencja (komercyjna). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ - Specyfikacja oprogramowania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i niżej wymienionych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy dołączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca składa żądane dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu). Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika, wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa lub kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwsz.nysa.pl/przetargi/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD Opole
Dodano: 2015-09-30 - Dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016r. oraz jego wdrożenie
Dodano: 2015-07-31 - Rozbudowa szpitalnego systemu oprogramowania w części medycznej dla SP ZOZ MSW w Opolu
Dodano: 2015-07-22 - Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) dla Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku
Dodano: 2014-12-12 - DLG.39.449/14 Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu Rejestracji Czasu Pracy
Dodano: 2014-11-07 - DLG.39.448/14 Dostawa, instalacja i wdrożenie platformy edukacyjno-informacyjnej dla pracowników Szpitala i platformy edukacyjno-informacyjnej dla pacjentów.
Dodano: 2014-10-31 - DLG.39.445/14 Dostawa, instalacja i wdrożenie platform edukacyjno-informacyjnych dla pracowników Szpitala i dla pacjentów oraz systemu obiegu dokumentów elektronicznych zintegrowanego z platformą ePUAP
Dodano: 2014-10-16 - 26/PN/2014 - Rozbudowa serwera PACS o moduł TELERADIOLOGII
Dodano: 2014-09-16 - 25/PN/2014 - Rozbudowa serwera PACS o moduł TELERADIOLOGII
Dodano: 2014-09-05 - Zakup Modułu WebMap jako części oprogramowania zintegrowanego systemu prowadzenia baz danych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
Dodano: 2014-09-03