Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 438 031 , fax. 713 431 558
- Data zamieszczenia: 2019-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
pl. Polski 3/4
50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 438 031, fax. 713 431 558
REGON: 27581400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA OPROGRAMOWANIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA-DOSTAWA NASTĘPUJĄCEGO OPROGRAMOWANIA: 1) Pakiet Adobe CC - przedłużenie ważności na urządzenia współdzielone do umowy VIP 17CA5441FE2EA3B8B8DA - ilość licencji (subskrypcji-121szt. 2) Dostawa realizowana jest w ramach projektu "Umiędzynarodowienie kształcenia, kompetentna kadra i nowoczesne zarządzanie gwarancją jakości i międzynarodowej obecności Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu”, nr projektu: POWR.03.05.00-00-Z021/17-00, nazwa programu Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020: Pakiet Adobe CC - przedłużenie ważności na urządzenia współdzielone do umowy VIP 17CA5441FE2EA3B8B8DA- ilość licencji (subskrypcji-12 szt. 3) Pakiet Adobe CC - zakup nowych licencji na użytkownika do umowy VIP 17CA5441FE2EA3B8B8DA- ilość licencji (subskrypcji-26 szt. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru (ilościowo–rzeczowo–jakościowym). Do protokołu muszą być załączone dokumenty licencyjne, określające uprawnienia Zamawiającego umożliwiające korzystanie z zamówionego oprogramowania oraz nr VIP. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy (załączniki nr 4 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ (oryginał) 2) Oświadczenie, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał); 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia); 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia); Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 5. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej (SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA, BEZ WEZWANIA ): Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg złącznika nr 3 do SIWZ (oryginał). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa oprogramowania klasy ERP Kadry – Płace wraz z bazą danych, instalacją i wdrożeniem”
Dodano: 2023-11-28 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy (wraz z montażem, wdrożeniem) infrastruktury serwerowej i komputerów w Domu Zdrojowym, transportem wykonawcy lub na jego koszt
Dodano: 2023-11-14 - Zakup oprogramowania
Dodano: 2023-10-28 - Dostawa licencji funkcjonalnych dla urządzeń typu Load Balancer wykorzystywanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2023-10-18 - Budowa systemu cyberbezpieczeństwa opartego o sprzęt niezbędny do osiągnięcia redundancji danych na macierzy wraz ze stworzeniem systemu kopii bezpieczeństwa
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa i wdrożenie sprzętowego systemu przeciwdziałającemu cyberzagrożeniom, umożliwiającego ich wykrywanie przy wsparciu mechanizmów uczenia maszynowego oraz zapewniającego automatyzację i ...
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa dla INTiBS PAN we Wrocławiu oprogramowania standardowego wraz z licencjami oraz subskrypcji oprogramowania
Dodano: 2023-08-17 - Odnowienie subskrypcji licencji posiadanych przez Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
Dodano: 2023-07-14 - Zakup portalu udostępniającego zasoby i treści publiczne oraz e-usługi wraz ze szkoleniem personelu. Znak sprawy DE.52.1.11.2022.PG
Dodano: 2023-03-29 - Rozbudowa, wdrożenie, uruchomienie i serwis systemu LIS w dwóch lokalizacjach DCOPIH we Wrocławiu: przy ul. Fieldorfa 6 oraz Grabiszyńska 105.
Dodano: 2023-03-08