Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie ogłasza przetarg
- Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Chełmońskiego 28
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6164482 w. 292 , fax. 032 7519844
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
ul. Chełmońskiego 28 28
43-600 Jaworzno, woj. śląskie
tel. 032 6164482 w. 292, fax. 032 7519844
REGON: 27064118400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowań do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oprogramowań do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie-w ramach dwóch pakietów: Pakiet nr 1: Platforma serwera baz danych. Pakiet nr 2: Oprogramowanie antywirusowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 486100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie składania ofert w wysokości: Pakiet nr 1: 1 000,00 zł; pakiet nr 2: 600,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) posiadają doświadczenie zawodowe potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością (dopuszczalne jest 20% odchylenie wartości in minus) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych-złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (wzór załącznik nr 5 do SIWZ) Wykonawca winien wykazać, iż spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 1 ppkt. 3. 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt. 1 ppkt 1-2 dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania konsorcjum. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup zdalnego dostępu do bazy Cochrane Library na platformie Wiley dla Biblioteki Głównej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2015-12-15 - Zakup zdalnego dostępu do pakietu baz MedicinesComplete dla Biblioteki Głównej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2015-10-09 - Zakup zdalnego dostępu do pakietu baz MedicinesComplete dla Biblioteki Głównej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2015-09-25 - Zakup komputerowych baz danych i produktów elektronicznych dla Biblioteki Głównej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2014-12-10 - Zakup wraz z dostawą oprogramowania serwerowego - motoru bazy danych
Dodano: 2014-10-30 - Zakup zdalnego dostępu do pakietu baz MedicinesComplete dla Biblioteki Głównej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Dodano: 2014-09-23 - Dostawa oprogramowania hurtowni danych FE/ 04/ 05/ 14
Dodano: 2014-05-23 - Zakup zdalnego dostępu do narzędzi do obsługi medycznych baz bibliotecznych dla Biblioteki Głównej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2013-12-30 - Zakup danych przestrzennych
Dodano: 2013-11-19 - Zakup baz danych i narzędzi do obsługi medycznych baz danych dla Biblioteki Głównej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2012-12-18