Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2010-01-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Śniadeckich 2 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 00000170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowań dla Politechniki Koszalińskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oprogramowań dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487610000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadają wiedzę i doświadczenie, 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Spełniają ponadto następujące warunki: - termin płatności 21 dni, - przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ (pkt 8.5), a stanowiące kompleksową ofertę. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 8.5 SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 2/I, 2/II, 2/III do niniejszej specyfikacji. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 3) składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane § 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty, o których mowa w pkt. 3) muszą być złożone przez każdego z wykonawców, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. 1), 2) mogą zostać złożone wspólnie. Zastosowany będzie art. 26 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa licencji na oprogramowania antywirusowe dla potrzeb jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie w roku 2013
Dodano: 2013-04-29 - dostawa licencji pakietu oprogramowania antywirusowego i antyspyware ESET dostawa instalacja i konfiguracja urządzenia typu UTM
Dodano: 2013-04-26 - Dostawa pakietów zawierających aktualizowane bazy wirusów do oprogramowania antywirusowego, upgrade oprogramowania i wsparcia technicznego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie
Dodano: 2013-03-29 - Dostawa pakietów zawierających aktualizowane bazy wirusów do oprogramowania antywirusowego, upgrade oprogramowania i wsparcia technicznego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie.
Dodano: 2012-04-04 - DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ANTYWIRUSOWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
Dodano: 2011-10-12 - DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ANTYWIRUSOWEGO NA POTRZEBY PROJEKTU - INTERNET SZANSĄ WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU MIESZKAŃCÓW GMINY MANOWO
Dodano: 2011-03-07 - Kompleksowe rozwiązanie ochrony sieci komputerowej od 23.03.2011r. do 22.03.2014r. stacji roboczych i serwerów.
Dodano: 2011-02-14 - Dostawa nowych licencji i odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe
Dodano: 2010-03-15 - DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ANTYWIRUSOWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
Dodano: 2009-10-29