Przetargi.pl
Dostawa opon zimowych do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2010-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opon zimowych do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon zimowych do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opon zimowych, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części postępowania), zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ. c) Opony stanowiące przedmiot zamówienia przeznaczone są do użytkowania w okresie zimowym, przy temperaturze powietrza poniżej 6°C. d) Postępowanie obejmuje 3 części odpowiadające treści załącznika nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy): Część 1 postępowania: dostawa opon zimowych, radialnych, bezdętkowych dla pojazdów osobowych, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy) w części 1 postępowania. Opony muszą spełniać wymagania postawione w Regulaminie EKG ONZ nr 30, tj. są zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony zimowe, przeznaczone do użycia na drodze (szosie) w okresie zimowym. Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi. Część 2 postępowania: dostawa opon zimowych, radialnych, bezdętkowych dla pojazdów dostawczych, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy) w części 2 postępowania. Opony muszą spełniać wymagania postawione w Regulaminie EKG ONZ nr 54, tj. są zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony zimowe, przeznaczone do użycia na drodze (szosie) w okresie zimowym. Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi. Część 3 postępowania: dostawa opon zimowych, radialnych, bezdętkowych dla pojazdów terenowych, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy) w części 3 postępowania. Opony muszą być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony specjalnego użycia, tj. opony przeznaczone do użycia mieszanego, zarówno na drodze (szosie) oraz poza nią (teren nieutwardzony), w okresie zimowym. Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi. e) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch lub trzech częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w danej części zamówienia. f) Miejsce dostawy: Dostawa będzie realizowana na koszt Wykonawcy do trzech magazynów Zamawiającego: - Legnica, ul. Stroma 4, - Wałbrzych, ul. Psie Pole 7, - Wrocław, ul. Połbina 1, Miejsca dostawy poszczególnych rodzajów opon przedstawiono w załącznikach numer 2 (a, b i c) do Istotnych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343511003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie części postępowania: 2 180,00 zł W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 1 postępowania: 1 400,00 zł W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 2 postępowania: 380,00 zł W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 3 postępowania: 400,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach