Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 484 444 , fax. 943 484 434
- Data zamieszczenia: 2021-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Komunalna 5
75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 484 444, fax. 943 484 434
REGON: 33025398400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa opon nowych i regenerowanych wraz z ich naprawą”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon nowych i regenerowanych wraz z ich naprawą o parametrach zawartych w tabeli. Wymagane jest, aby Wykonawca: -posiadał stację serwisową na terenie Koszalina lub podpisaną umowę ze stacją /depozyt opon/, -posiadał numer rejestrowy BDO wraz z przypisanym do niego zakresie działalności: wytwarzanie odpadu o kodzie 16 01 03 - zużyte opony, -posiadał samochód techniczny umożliwiający naprawę ogumienia na miejscu awarii, -wykonywał wymianę i naprawę ogumienia poza kolejnością, -wymiana i montaż ogumienia odbywać się będzie najpóźniej w ciągu wskazanych dni w ofercie przez Wykonawcę od e-mailowego zgłoszenia przez Zamawiającego, -wymienione ogumienie będzie zostawiane na stacji serwisowej (potwierdzone protokołem), -dojazd serwisu do awarii na terenie miasta Koszalina bezpłatny, poza obrębem miasta płatne za 1 kilometr w wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie, -usuwanie awarii w godzinach nocnych oraz dni wolne, niedziele i święta (dotyczy trwania Akcji Zimowej – od 01.11.2020 do 31.03.2021) po zgłoszeniu na podane telefony serwisowe, telefony serwisowe mają być podane w umowie, -wymagane minimalne przebiegi opon: nowe – minimum 50 tyś. km, regenerowane – minimum 35 tyś. km, -Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa będzie miał zagwarantowaną wyłączność na naprawę ogumienia, -cena musi być wyrażona w PLN, musi obejmować wszystkie koszty dostawy np. transport, ubezpieczenie, koszty sprzedaży. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34351100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowych opon do samochodów dostawczych, ładowarek, wózków widłowych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2023r dla CZG R-XXI
Dodano: 2024-02-21 - „Dostawa opon do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie w podziale na 3 części:
Dodano: 2023-09-17 - ZAKUP, WYMIANA I NAPRAWA OGUMIENIA
Dodano: 2023-08-02 - ZAKUP, WYMIANA I NAPRAWA OGUMIENIA
Dodano: 2023-06-22 - ZAKUP, NAPRAWA I WYMIANA OGUMIENIA
Dodano: 2020-12-03 - „Dostawa opon nowych i regenerowanych wraz z ich naprawą”.
Dodano: 2020-10-31 - Dostawa nowych opon rozmiar 20,5 R 25 sztuk 4 do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80
Dodano: 2020-02-17 - Dostawa opon do samochodów ciężarowych, naczep samochodowych, ładowarek, wózków widłowych dla CZG R-XXI
Dodano: 2020-02-11 - ZAKUP, NAPRAWA I WYMIANA OGUMIENIA
Dodano: 2019-12-02 - DOSTAWA DO REGIONALNEGO ZAKŁADU ODZYSKU ODPADÓW W SIANOWIE PRZY UL. ŁUBUSZAN 80, 4 SZTUK NOWYCH OPON ROZMIAR 23,5 R 25.
Dodano: 2019-10-11