Przetargi.pl
Dostawa opon do sprzętu lotniskowego

3 Regionalna Baza Logistyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Montelupich
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 137 554 , fax. 261 137 553
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna
    ul. Montelupich 3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 261 137 554, fax. 261 137 553
    REGON: 12139041500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opon do sprzętu lotniskowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon do sprzętu lotniskowego wyodrębnionych asortymentowo w 6 zadaniach: Zadanie 1 – Opony 11.00 R20 indeks nośności 3350 kg; indeks prędkości 110 km/godz. Zadanie 2 – Opony 16.00 R25 indeks nośności 7300 kg, indeks prędkości 70 km/godz. Zadanie 3 – Opony 180/70 R8 NHS 125A5 16PR Zadanie 4 – Opony 315/70 R22,5 indeks nośności 4000 kg Zadanie 5 – Opony 315/80 R22,5 indeks nośności 4125 kg, indeks prędkości 120 kg/godz.) Zadanie 6 – Opony 385/65 R22,5 indeks nośności 4500 kg, indeks prędkości 100 km/godz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34352000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony druk Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ Wypełnione karty katalogowe - Załącznik 3A-3F do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną