3 Regionalna Baza Logistyczna ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, ul. Montelupich
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 137 554 , fax. 261 137 553
- Data zamieszczenia: 2018-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna
ul. Montelupich 3
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 261 137 554, fax. 261 137 553
REGON: 12139041500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opon do sprzętu lotniskowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon do sprzętu lotniskowego wyodrębnionych asortymentowo w 6 zadaniach: Zadanie 1 – Opony 11.00 R20 indeks nośności 3350 kg; indeks prędkości 110 km/godz. Zadanie 2 – Opony 16.00 R25 indeks nośności 7300 kg, indeks prędkości 70 km/godz. Zadanie 3 – Opony 180/70 R8 NHS 125A5 16PR Zadanie 4 – Opony 315/70 R22,5 indeks nośności 4000 kg Zadanie 5 – Opony 315/80 R22,5 indeks nośności 4125 kg, indeks prędkości 120 kg/godz.) Zadanie 6 – Opony 385/65 R22,5 indeks nośności 4500 kg, indeks prędkości 100 km/godz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34352000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony druk Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ Wypełnione karty katalogowe - Załącznik 3A-3F do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną