Przetargi.pl
Dostawa opon, dętek oraz felg do pojazdów będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II w Dąbrowie Górniczej

Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II ogłasza przetarg

  • Adres: 42-530 Dąbrowa Górnicza, ul. Główna 144A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2644623, 2649871 , fax. 032 2647199
  • Data zamieszczenia: 2009-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II
    ul. Główna 144A 144A
    42-530 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2644623, 2649871, fax. 032 2647199
    REGON: 27835158600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowka2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opon, dętek oraz felg do pojazdów będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela 1 poniżej 1. Ładowarka Stalowa Wola HT-285- opona diagonalna 17,5-25 L4 , 20PR , TL , bieżnik fala lub równoważne szt. 18 2. Wózek widłowy -opona diagonalna 700-12 CONTI SC15 , pełna do szybkiego montażu (QUICK) lub równoważne szt. 4 3. Wózek widłowy - opona diagonalna 600-9 CONTI SC15 , pełna do szybkiego montażu (QUICK) lub równoważne szt. 4 4. Przyczepa rolnicza WARFAMA T- 040 oraz T- 041 - opona diagonalna 11,5/80-15,3 MITAS IM04 ,134A8 , 12PR , TT , bieżnik przyczepowy lub równoważne szt. 100 5. Przyczepa rolnicza WARFAMA T- 040 oraz T- 041 -felga 9,00-15,3 6 tworowa , grubość tarczy felgi 8 mm szt. 8 6. Przyczepa rolnicza WARFAMA T- 040 oraz T- 041 - dętka 11,5/80-15,3 szt. 25 7. MTZ Pronar 82A oraz 82SA - dętka 18,4 - 34 szt. 6 8. MTZ Pronar 82A oraz 82SA - opona radialna 18,4 R 34 bieżnik napędowy - jodełka (TAURUS POINT 8 ) 144A8, TL , lub równoważne szt. 4 9. MTZ Pronar 82A oraz 82SA- dętka 380/70-24 szt. 6 10. Ładowarka Stalowa Wola HT-285 - felga 14,00 / 1,5 - 25 10 otworów szt. 1 11. MTZ Pronar 82A oraz 82SA - opona radialna 380/70R24 bieżnik napędowy - jodełka (TAURUS POINT 70) 125A8 , TL , lub równoważne szt.4 2. Termin dostawy: a) dostawy będą realizowane według potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówienia cząstkowego przekazanego faxem lub e-mail. b) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie cząstkowe w terminie 3 dni roboczych od momentu jego dostarczenia przez Zamawiającego c) dostawa częściowa wykonana niezgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zamówieniem uznana jest za niewykonaną. e) dostarczone produkty powinny odpowiadać wszelkim normom jakościowym i winny posiadać wymagane parametry techniczne. f) dostawy będą następować transportem Wykonawcy, który dostarczy opony na adres Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II, ul. Główna 144A, 42-530 Dąbrowa Górnicza. Opony w dniu dostawy nie mogą być starsze niż 6 miesięcy licząc od daty ich produkcji. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie opon równoważnych z identycznym bieżnikiem oraz tymi samymi parametrami technicznymi.. 4. Za równoważny typ bieżnika opony uważa się taki bieżnik który zgodnie z przepisami ustawy - prawo o ruchu drogowym, może być stosowany na tej samej osi z typem rzeźby bieżnika wskazanym przez Zamawiającego w tabeli 1. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania Umowy w całości. 6.Zamówienia realizowane będą od daty podpisania umowy do 31.12.2010r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 7.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2Pzp, 7.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co należy potwierdzić przedstawiając: 7.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu według złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły; (pełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 7 SIWZ Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty: 8.1 DOKUMENTY: a) formularz ofertowy wzór - załącznik nr 3 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone wspólnie /na jednym druku/ przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców odrębnie). c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 8.2 OŚWIADCZENIA : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zgodnie z art. 22 ust.1 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 PZP wg załączonego do SIWZ wzoru - załącznik nr 2, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone wspólnie /na jednym druku/ przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) Dokument - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej winien być potwierdzony przez wydający je urząd z pieczątką lub opisem (aktualne na dzień wydania).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipowka2.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach