Komunikacja Miejska - Płock sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 17
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (024) 3675167 , fax. 0243675114
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunikacja Miejska - Płock sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 17 17
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. (024) 3675167, fax. 0243675114
REGON: 61040391200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.km.ump.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa opon bezdętkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opony winny być przeznaczone do eksploatowania w warunkach transportu zbiorowego miejskiego Opony bezdętkowe całostalowe miejskie ( city) 11 R 22,5 szt. 100 275 x 70 R 22,5 szt. 150 295 x 80 R 22,5 szt. 40 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343511003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych c) wykonali co najmniej 3 dostawy w okresie ostatnich 36 miesięcy przed terminem składania ofert d) Gwarantują przebieg opon na poziomie minimum 150.000 km e) Udzielą gwarancji na okres 36 miesięcy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: AKTUALNE DOKUMENTY POTWIERDZAJACE WAŻNOŚĆ OFERTY. 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wobec podmiotu wykonawcy wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. oświadczenie, że spełnia warunki określone art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych 4. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych; 5. Formularz ofertowy 6. wykaz wykonanych dostaw zawierający przynajmniej 3 dostawy wykonane w okresie 3 ostatnich lat (36 miesięcy przed terminem składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, zawierające informacje na temat gwarantowanego przebiegu opon bezdętkowych w warunkach miejskich na poziomie minimum 150.000 km - zgodnie z zaoferowanym typem opon w ofercie 7. oświadczenie Wykonawcy na temat stałości ceny - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny zgodnie z projektem umowy, przy czym pierwsza zmiana może nastąpić dopiero od 1 czerwca 2009 r. 8. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające producenta opony oraz wzór bieżnika opony zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: preferowany bieżnik
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.km.ump.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa nowych opon, dętek i ochraniaczy
Dodano: 2016-07-27 - Zakup opon do pojazdów służbowych
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa opon letnich z przeznaczeniem do samochodów osobowych, dostawczych i mikrobusów będących na ewidencji Jednostki Wojkowej Nr 6021 (Sprawa nr: 31/2016/PN/CZOŁG.SAM)
Dodano: 2016-04-14 - Zakup opon do pojazdów służbowych (motocykle)
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa ogumienia trakcyjnego letniego i całorocznego do samochodów
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa ogumienia zimowego do pojazdów służbowych, sprawa nr 207/Ctr/15/EZ
Dodano: 2015-10-02 - Dostawa ogumienia trakcyjnego zimowego i całorocznego do samochodów.
Dodano: 2015-09-10 - Zakup opon do pojazdów służbowych
Dodano: 2015-05-12 - Dostawa ogumienia trakcyjnego letniego do samochodów
Dodano: 2015-02-13 - Dostawa ogumienia trakcyjnego zimowego i całorocznego do samochodów
Dodano: 2014-10-10