Przetargi.pl
Dostawa opatrunków oraz rękawic

Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 574 231 , fax. 897 574 593
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Dąbrowskiego 16
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 574 231, fax. 897 574 593
    REGON: 30655500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmorag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opatrunków oraz rękawic
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia będą sukcesywne dostawy opatrunków oraz rękawic do Szpitala Miejskiego w Morągu Spółka z ograniczona odpowiedzialnością.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy wyłącznie pakietów (zadań): 16, 17, 18, 19. W celu dokonania oceny parametrów techniczno – użytkowych oferowanych produktów oraz potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, wymagane jest złożenie przed upływem terminu składania ofert (osobiście, przesłanie za pomocą poczty lub firmy kurierskiej) próbek. Ilość i zakres wymaganych próbek podany jest w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy (opis przedmiotu zamówienia). Koszt próbek ponosi Wykonawca. Próbki nie podlegają zwrotowi, zostaną zużyte podczas oceny produktu, zgodnie z kryteriami przedstawionymi w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy (opis przedmiotu zamówienia). Wymagana jest ilość po 3 opakowania handlowe każdej pozycji (rozmiar M), na którą Wykonawca składa ofertę. Uwaga. Próbki nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach