1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 20-904 Lublin, Al. Racławickie 23
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7183203
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Al. Racławickie 23 23
20-904 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7183203
REGON: 43102223200011 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.1szw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opatrunków jałowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków jałowych: Część nr 1. Kompresy gazowe jałowe, gaza opatrunkowa jałowa. Część nr 2. Tupfery, setony, zestawy zabiegowe. Część nr 3. Opatrunki jałowe z wkładem chłonnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych formularzach cenowych na poszczególne części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) przez oferowane dostawy spełnią wymagania zamawiającego określone w SIWZ (art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełnienia warunków udziału i wymagań zamawiającego będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. 8 SIWZ. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) druk Formularza cenowego sporządzonego według wzoru załączonego do SIWZ - jako zał. nr 1.1, 1.2, 1.3 do oferty. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 2 do oferty. 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 3 do oferty. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - jako zał. nr 4 do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winno być załączone zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna. 5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga: 1. Dopuszczenie do obrotu na terenie RP - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, w zależności od klasy wyrobu zgłoszenie lub wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych, deklaracje zgodności (dokumenty muszą być dołączone do każdej części z wyraźnym zaznaczeniem, numeru części i pozycji której dotyczą). 2. Materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia (katalogi, foldery, prospekty) potwierdzające parametry oferowanych opatrunków jałowych (z wyraźnym zaznaczeniem, numeru części i pozycji której dotyczą).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1szw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZOZ w Łukowie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-07-08 - ZP/MOR/10/2016
Dodano: 2016-06-22 - Zakup i sukcesywna dostawa środków opatrunkowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 4a
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów opatrunkowych, leków oraz kontrastów dla SP ZOZ KRAŚNIK.
Dodano: 2016-06-02 - dostawa materiałów opatrunkowych z możliwością składania ofert częściowych, wraz z bezpłatnym użyczeniem 2 szt. urządzeń do podciśnieniowej terapii leczenia ran do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia.
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych Nr sprawy:6/PN/16
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa materiałów opatrunkowych, rękawic i innych wyrobów do apteki szpitalnej - 04/2016/PN
Dodano: 2016-03-10 - Dostawy materiałów opatrunkowych i medycznych
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa materiałów opatrunkowych, rękawic i innych wyrobów do apteki szpitalnej
Dodano: 2016-01-29