Przetargi.pl
Dostawa opatrunków i pieluchomajtek - II postepowanie

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 00030441500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opatrunków i pieluchomajtek - II postepowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 specyfikacji ( załącznik nr 2 i 2a do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5. Próbki oferowanych wyrobów w ilościach określonych w załączniku nr 1a. Wskazane jest, aby próbki złożono osobno w trwale zamkniętym opakowaniu oraz aby oferta nie została złożona w opakowaniu zawierającym próbki. Na opakowaniu zawierającym próbki należy umieścić dokładny opis jak w punkcie 10.13 specyfikacji + napis „próbki”. Wskazane jest również aby każda złożona próbka została opisana numerem części i pozycji zamówienia, której dotyczy. Zamawiający nie dokona zwrotu przetestowanych próbek. Próbki należy złożyć w terminie i miejscu wyznaczonym na składanie ofert. Próbki zostaną wykorzystane przy ocenie zgodności oferowanych wyrobów ze specyfikacją oraz przy ocenie ofert w kryterium „Jakość”. Próbki muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach, z etykietami spełniającymi wymogi ustawy o wyrobach medycznych. Dopuszcza się złożenie wymaganej ilości próbek w opakowaniu zbiorczym (poprzez wyciągnięcie pozostałego asortymentu z opakowania). Dopuszcza się również dołączenie do wymaganych próbek kserokopii etykiet spełniających wymogi ustawy o wyrobach medycznych (umieszczonych na oryginalnych opakowaniach)..6. Materiały potwierdzające wymagania jakościowe Zamawiającego:.1. Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki, instrukcje lub wyciągi z instrukcji, dokumentacje techniczne, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta, dokumenty określające chłonność pieluchomajtek, – potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, których części i pozycji (wynikających z załącznika nr 1a do specyfikacji) przedstawiony materiał dotyczy. 6. Karty techniczne wyrobu potwierdzające wymagania (dotyczy wszystkich produktów, dla których Zamawiający określił: gramaturę, klasę, nieprzemakalność, odporność na rozerwania, dane techniczne opasek gipsowych). Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych kartach technicznych, których części i pozycji (wynikających z załącznika nr 1a do specyfikacji) przedstawiona karta dotyczy. 7. Załącznik nr 4 - oświadczenie RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach