Przetargi.pl
Dostawa opału w sezonie grzewczym 2009/10 dla Zakładu Usług Komunalnych w Ziębicach

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-220 Ziębice, ul. Stawowa 2a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8163770 , fax. 074 8163771
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Stawowa 2a 2a
    57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8163770, fax. 074 8163771
    REGON: 89001137100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opału w sezonie grzewczym 2009/10 dla Zakładu Usług Komunalnych w Ziębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodami o dowolnej ładowności na plac składowy Zamawiającego, niżej wymienionego asortymentu węgla i koksu : 1.Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 10121000-7 /węgiel kamienny/ węgiel kamienny orzech w ilości 150 ton o niżej podanych parametrach: wymiar ziarna. 25 - 80 mm. wartość opałowa > 26 MJ/kg zawartość popiołu < 8 % zawartość siarki < 0,6% 2. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 10321000 - 9 /koks/ koks przemysłowo-opałowy >40 mm w ilości 75 ton o niżej podanych parametrach: Woda max 7,0 % Części lotne max 1,2 % Popiół, Ad max 11 % Siarka, max 0,6 % Wartość opałowa min. 27.100 kJ/kg Podziarno max 10 %
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 101210007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy) tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art.22 ust. 1 pkt 2 ustawy ), 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy ), 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy). 2. Ocena spełniania wym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wym. warunki Wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w. wym. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców. 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia Wykonawcy i dokumenty: 1)oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 2), 2)oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 3)oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty zawrzeć umowę , 4)wypełniony formularz ofertowy (zał. Nr 1 do SIWZ), 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Ocena spełniania w.wym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach