Przetargi.pl
dostawa opału w postaci zrębki drzewnej do kotłowni osiedlowej w Pieckach ul. Polna 3A.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 11-710 Piecki, Polna
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 742 10 52 , fax. 89 742 22 73
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
    Polna 3a
    11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 742 10 52, fax. 89 742 22 73
    REGON: 28156139600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkim.piecki.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: gminna spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa opału w postaci zrębki drzewnej do kotłowni osiedlowej w Pieckach ul. Polna 3A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy zrębki drzewnej w ilości ok 5600 mp. (14.000 GJ) z rozładunkiem. Rozładunek w magazynie zrębki. Wymagane parametry zrębki: o Granulacja przeciętna 120x80x30 mm; maksymalna 250x80x50 mm o Wartość opałowa przeciętna 10 MJ/kg, minimalna 8 MJ/kg o Wilgotność w przedziale od 30% do 50 % o Maksymalny pozom azotu 1,0 % o Maksymalny poziom siarki 1.000,0 mg/kg o Maksymalny poziom chloru 500,0 mg/kg o Zawartość popiołu średnia 1%, maksymalna 3% o Zrębka nie może być zbutwiała ani zagnita, nie może być zanieczyszczona śniegiem, lodem, ziemią, piaskiem, mokrymi liśćmi, nie może zawierać żadnych innych dodatków, które mogłyby uszkodzić kocioł lub inne urządzenia. Łączna zawartość zanieczyszczeń obniżających wartość opałową zrębki, takich jak kora, trociny, igliwie nie może przekraczać 3 % dostarczanej partii zrębki. Podana wyżej ilość opału jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamówionego przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.2 Poszczególne dostawy realizowane będą po zgłoszeniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego dokonanym telefonicznie lub faksem tj. w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia. 1.3. Wielkość jednorazowej dostawy wynosić będzie do 24 ton. 1.4. Do każdej dostawy wykonawca dołączy odpowiedni dokument potwierdzający, że dostarczany opał spełnia parametry zgodne z parametrami określonymi w ofercie. Nie załączenie w/w dokumentu uprawnia Zamawiającego do odmowy odbioru dostawy. 1.5. Dostawy opału odbywać się będą transportem wykonawcy i na jego koszt łącznie z rozładunkiem na miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 1.6. Rozładunek opału odbywać się będzie w obecności przedstawiciela Zamawiającego, wskazanego w treści umowy. 1.7. Odbiór poszczególnej dostawy potwierdzony zostanie spisanym na tą okoliczność protokołem odbioru. 1.8. Osoba upoważniona przez Zamawiającego ma prawo odmówić przyjęcia danej partii dostawy, jeżeli stwierdzi, że dostarczony opał jest złej jakości i odbiega od parametrów określonych w ofercie. Oświadczenie o odmowie złożone ustnie winno być niezwłocznie potwierdzone na piśmie ze wskazaniem przyczyn odmowy. 1.9. W przypadku odmowy przyjęcia danej partii dostawy, Wykonawca zobowiązuje się do: - załadunku i odbioru wadliwego opału na swój koszt, - dostawy opału o prawidłowych parametrach, nie później niż w ciągu 2 dni od oświadczenia o odmowie. 1.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia badania jakości dostarczanego opału przez podmiot uprawniony do takich badań. W przypadku stwierdzenia, iż dostarczony opał nie spełnia parametrów określonych w ofercie, koszty zleconego badania ponosi Wykonawca. 1.11. W przypadku awarii, zanieczyszczenia bądź uszkodzenia instalacji i urządzeń kotłowni spowodowanej dostarczonym opałem o niewłaściwych parametrach Wykonawca pokryje koszty związane z doprowadzeniem instalacji i urządzeń Zamawiającego do należytego stanu. Za podstawę stwierdzenia przyczyn awarii przyjmuje się protokół sporządzony przez firmę serwisującą urządzenia kotłowni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03416000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1. Zamawiający żąda wskazania w swej ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcy. 2. Dokument lub dokumenty określające zasady reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach