Przetargi.pl
Dostawa opału w II półroczu 2012r.

Dom Pomocy Społecznej w Wysocku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-543 Laszki, Wysocko 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6285357
  • Data zamieszczenia: 2012-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku
    Wysocko 2 2
    37-543 Laszki, woj. podkarpackie
    tel. 016 6285357
    REGON: 65095951200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/dpswysocko
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opału w II półroczu 2012r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA OPAŁU - sukcesywnie samochodami o ładowności do 12 ton. Węgiel kamienny typu kostka ( 27 / 07 /06 ) - w ilości 75 000 kg o zawartości siarki nie więcej 0,6 %, zawartości popiołu nie więcej niż 7 %, wartości opałowej nie mniejszej niż 27 000 kJ/kg; według Załącznika nr 2 - Formularza cenowego zawierający dostawę w okresie 6- miesięcy. Sukcesywne zamawianie towaru odbywać się będzie telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. Przy każdorazowej dostawie wymagany jest - Certyfikat jakości- dostarczonego opału. Przyjęcie opału następować będzie w siedzibie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i jakości dostarczonej partii towaru w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/dpswysocko
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach