Przetargi.pl
"Dostawa opału na sezon grzewczy 2017/2018 dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubieniu Kujawskim"

Gmina Lubień Kujawski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 87-840 Lubień Kujawski, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 284 30 31, , fax. 54 28 43 500
  • Data zamieszczenia: 2017-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubień Kujawski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Wojska Polskiego 29
    87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 284 30 31, , fax. 54 28 43 500
    REGON: 91000354000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubienkujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa opału na sezon grzewczy 2017/2018 dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubieniu Kujawskim"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekogroszku oraz miału węglowego na sezon grzewczy 2017/2018 oraz pozostałym okresie dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubieniu Kujawskim z podziałem na 2 zadania. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania: 1) Zadanie nr 1 zamówienia: Dostawa ekogroszku w łącznej ilości 120 ton Dostawa ekogroszku w łącznej ilości 120 ton o parametrach roboczych nie gorszych niż: - sortyment – ekogroszek, - uziarnienie 0-25(30) mm, - spiekalność RI max do 10, - wartość opałowa powyżej 26000kJ/kg, - zawartość popiołu do 9%, - zawartość siarki do 0,6 %, - zawartość wilgoci do 15%. 2) Zadanie nr 2 zamówienia: Dostawa miału węglowego w ilości 350 ton Dostawa miału węglowego w ilości 350 ton o parametrach roboczych nie gorszych niż: - sortyment – miał klasy I 25/9 - wartość opałowa – 25000 KJ/kg - siarka – do 1% - wilgotność o niskim pęcznieniu – do 15 % - temperatura spiekania popiołu powyżej 1150 °C. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do 2 zadań: Dostawca dostarczy opał do kotłowni w Lubieniu Kujawskim przy ul. Szkolnej w kilku partiach, w terminie zgodnym z harmonogramem wynikającym z umowy i w ilościach uzgodnionych z Zamawiającym, środkami transportu o ładowności nie większej niż 10 ton, wynikającymi z warunków technicznych dróg i miejsca dostawy. Dostawy powinny nastąpić w godzinach 8:00-14:00, poprzedzone faktem ważenia w obecności pracownika tej jednostki. Ważenie następować będzie na terenie Gminy Lubień Kujawski przy załadowanym aucie oraz po rozładunku. Każdorazowo po ważeniu wydawany będzie dokument określający wagę, który stanowił będzie podstawę do wystawienia faktury. Przy każdej dostawie Dostawca zobowiązany jest dostarczać zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Niniejsze zaświadczenie także przy składania faktury za dostawę winno być dołączone. Zgodnie z nowelizacją ustawy o podatku akcyzowym nie ma przesłanek do zastosowania zwolnień z podatku akcyzowego (uregulowanie należnego podatku akcyzowego leży w gestii Dostawcy). 3. Dostawca w cenie oferty musi uwzględnić całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia, m.in. koszt transportu, załadunku, rozładunku, a także inne koszty ponoszone przez wykonawcę. Dostawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia. 4. Dostawca do swojej oferty winien dołączyć zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 5. Najpóźniej z chwilą podpisania umowy Dostawca zobowiązany będzie do przedłożenia szczegółowej specyfikacji produktów zawierającej ceny jednostkowe netto i brutto z podatkiem VAT oraz wartości łącznej, dla zamówienia. Powyższe informacje są Zamawiającemu niezbędne dla prawidłowego rozliczenia przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24311800-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1) 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) – dotyczy dostawcy składającego ofertę na zadanie nr 1, 2) 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) – dotyczy dostawcy składającego ofertę na zadanie 2. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 89 9557 1029 0000 2264 2000 0001 z dopiskiem - Wadium na zadanie: „Dostawa opału na sezon grzewczy 2016/2017 dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubieniu Kujawskim „ 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz (w oryginale) – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) w ofercie. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, to jest: 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp. UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, (pkt. 6, ppkt 6.1. i 6.2.). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Aktualny certyfikat jakości węgla, lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2). Oświadczenie, że Wykonawca gwarantuje stałość cen przez okres obowiązywania umowy- w formularzu ofertowym 3). Oświadczenie o zapewnieniu dostępności przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy. – w formularzu ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach