Przetargi.pl
Dostawa opału na potrzeby ZPEW w Lwówku Śląskim

Zespół PLacówek Edukacyjno-Wychowawczych ogłasza przetarg

  • Adres: 59-600 Lwówek Śląski, ul. Parkowa 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7824525 , fax. 075 7823577
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół PLacówek Edukacyjno-Wychowawczych
    ul. Parkowa 9 9
    59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7824525, fax. 075 7823577
    REGON: 02034801200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ośrodek Szkolno-Wychowawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opału na potrzeby ZPEW w Lwówku Śląskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) do 340 ton - węgla orzech II 2) do 180 ton - węgiel ekogroszek Kaloryczność węgla orzech II powinna zawierać się w granicach od 27000 kJ/kg do 30000 kJ/kg, zawartość siarki w granicach od 0,4 % do 0,7 % zawartość popiołów w granicach od 4 % do 6,7 %. Kaloryczność węgla ekogroszek powinna zawierać się w granicach od 23000 kJ/kg do 25000 kJ/kg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 101000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł na konto Bank Zachodni WBK S. A. Oddział Lwówek Śląski nr 16109019390000000104761659. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2). Wpis do właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3). Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4). Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Sądowego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6). Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymagania jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. 7). Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w prowadzonej działalności gospodarczej. 8). Referencji z ostatnich trzech lat dotyczących realizacji zamówień o podobnym charakterze, co najmniej trzy referencje. Dokumenty powinny być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://new.bazagmin.pl/bip_pow_lwowecki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach