Przetargi.pl
Dostawa opału do placówek oświatowych, placówek sportowych, świetlic oraz budynku mieszkalnego na terenie Gminy Szubin w okresie grzewczym 2019/2020

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 92350910000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opału do placówek oświatowych, placówek sportowych, świetlic oraz budynku mieszkalnego na terenie Gminy Szubin w okresie grzewczym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału do obiektów, budynków należących do Gminy Szubin lub jednostek organizacyjnych, znajdujących się na terenie gminy Szubin według szczegółowego opisu poszczególnych części: Część 1 Zamówienie dotyczy dostawy węgla kamiennego „kostka” o wartości kalorycznej minimum 26.000 J/kg, na okres grzewczy 2019/2020 do niżej wymienionych obiektów na terenie gminy Szubin: Stadion Miejski w Szubinie, ul. Jana Pawła II 14, 89-200 Szubin - 20 Mg Świetlica Wiejska, Dąbrówka Słupska 21 - 1,5 Mg Świetlica Wiejska, Słonawy 28 - 6,0 Mg Świetlica Wiejska, Smolniki 11 - 1,0 Mg Część 2 Zamówienie dotyczy dostawy miału węglowego o wartości kalorycznej minimum 23.000 J/kg, w którym udział masowy węgla kamiennego o uziarnieniu poniżej 3mm wynosi więcej niż 15%, na okres grzewczy 2019/2020 do niżej wymienionych obiektów na terenie gminy Szubin: Świetlica Wiejska, Zamość, ul. Wierzbowa 1 - 12 Mg Świetlica Wiejska, Królikowo, ul. Chraplewska 1 - 21 Mg Część 3 Zamówienie dotyczy dostawy węgla „ekogroszek” o wartości kalorycznej minimum 23.000 J/kg, granulacie 5-25 mm na okres grzewczy 2019/2020 do niżej wymienionych obiektów na terenie gminy Szubin: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Szubinie, ul Mostowa 14 - 20 Mg Dostawa musi odbywać się środkiem transportu o ładowności do 5 ton, w przeciwnym razie dostawa nie zostanie odebrana. Część 4 Zamówienie dotyczy dostawy węgla koks gruby o wartości kalorycznej minimum 27.000 J/kg na okres grzewczy 2019/2020 do budynku mieszkalnego w Szubinie, ul. Kościuszki 18 - 36 Mg. Dostawa musi odbywać się środkiem transportu o ładowności do 5 ton, w przeciwnym razie dostawa nie zostanie odebrana. Część 5 Zamówienie dotyczy dostawy „pelletu” luzem. Dostarczony opał musi posiadać certyfikat DIN PLUS o następujących parametrach: - średnica pelletu – 6 lub 8 mm, - długość – do 50 mm, - zawartość siarki – max 0,03%, - zawartość popiołu – max 0,36%, - wilgotność do 5,00%, - ciepło spalania 20500kJ/kg, - skład paliwa – trocina mieszana z drewna iglastego i liściastego, - wartość opałowa – nie mniej niż 19000 kJ/kg, - gęstość (ciężar właściwy) – 1,28kg/dm3. na okres grzewczy 2019/2020 do niżej wymienionych obiektów na terenie gminy Szubin: Szkoła Podstawowa w Rynarzewie, ul. Strażacka 20 - 120 Mg Świetlica Wiejska, Ciężkowo 10 - 2,0 Mg Świetlica Wiejska, Retkowo 37a - 2,0 Mg Świetlica Wiejska, Kornelin 10 - 0,2 Mg Opał powinien być dostarczony wraz z rozładunkiem: a) luzem, w samowyładowczej cysternie do 24 ton, złącze 100 mm – do Szkoły Podstawowej w Rynarzewie; b) w workach – do świetlicy Wiejskiej W Ciężkowie, Retkowie i Kornelinie. Opał powinien spełniać normy określone w certyfikacie „DIN PLUS ”. Część 6 Zamówienie dotyczy dostawy opału – gazu propan na okres grzewczy 2019/2020 do niżej wymienionych obiektów na terenie gminy Szubin: Świetlicy Wiejskiej w Wąsoszu - 4000 l Świetlicy Wiejskiej w Żędowie - 4500 l Świetlicy Wiejskiej w Rynarzewie - 10000 l Obserwatorium astronomicznego w Niedźwiadach - 8000 l Część 7 Zamówienie dotyczy dostawy opału oleju opałowego grzewczego spełniającego normę PN-C-96024:2011. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, załadunek, transport, wyładunek w miejscu odbioru. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia (na własny koszt, własnym staraniem i na własne ryzyko) oleju opałowego grzewczego oraz rozładunku (przepompowania) oleju opałowego grzewczego do zbiorników znajdujących się w następujących obiektach: Szkoła Podstawowa w Królikowie, ul Szkolna 7 – 30000 l Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie, ul Szkolna 6 – 30000 l Świetlica Wiejska w Chomętowie – 1500 l Świetlica Wiejska w Starym Jarużynie – 1500 l 2. W sytuacji, gdy zamawiający wskazuje w dokumentacji (SIWZ i załącznikach) postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport, wyładunek do miejsca przeznaczenia (wykaz punktów odbioru/płatników znajduje się w załącznikach do wzorów umów) oraz zatankowanie gazu płynnego lub oleju opałowego grzewczego do zbiorników w miejscu przeznaczenia. Umowy na realizację przedmiotu zamówienia zostaną zawarte odrębnie dla każdej części zamówienia zgodnie z Istotnymi postanowieniami umów dla każdej części zamówienia. 4. Dostawy będą się odbywały sukcesywnie w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie zleceń Zamawiającego/Płatnika (punktu odbioru), określających rodzaj opału, wielkość i miejsce dostawy. Podpisane zamówienie może być dostarczone wykonawcy faxem lub mailem. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzenia otrzymania zamówienia w takiej formie, w jakiej je otrzymał. W zależności od zapotrzebowania, możliwe będą dostawy łączone, ale częściej pojedyncze do każdego punktu odbioru. Maksymalny termin realizacji dostawy wynosi 4 dni robocze od daty dostarczenia zamówienia wykonawcy. 5. Określone w pkt 1 wielkości dostaw mają charakter prognozy. Zmniejszenie bądź zwiększenie ilości dostarczanego na podstawie zleceń opału w granicach określonych w niniejszej SIWZ nie pociąga dla zamawiającego (Odbiorcy/Płatnika) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie zamówioną i pobraną ilość opału. 6. Zamawiający wymaga, aby rozliczenie za realizację przedmiotu zamówienia następowało na podstawie faktur VAT wystawionych oddzielnie na każdy Punkt odbioru/Płatnika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (z wyjątkiem innych dokumentów składanych na wezwanie tj. KRS, CEDIG), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku wykonawców występujących wspólnie – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; 3) WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach