Przetargi.pl
DOSTAWA OPAŁU DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, PLACÓWEK SPORTOWYCH, ŚWIETLIC ORAZ BUDYNKU MIESZKALNEGO NA TERENIE GMINY SZUBIN W OKRESIE GRZEWCZYM 2017/2018.

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700, , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, , fax. 52 384 80 71
    REGON: 9235091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OPAŁU DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, PLACÓWEK SPORTOWYCH, ŚWIETLIC ORAZ BUDYNKU MIESZKALNEGO NA TERENIE GMINY SZUBIN W OKRESIE GRZEWCZYM 2017/2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału do placówek oświatowych, placówek sportowych, świetlic oraz budynku mieszkalnego na terenie gminy Szubin według szczegółowego opisu poszczególnych części: Część 1 Dostawa węgla kamiennego „kostka” o wartości kalorycznej minimum 26.000 J/kg na okres grzewczy 2017/2018 do następujących placówek na terenie gminy Szubin: Stadion Miejski w Szubinie, ul. Jana Pawła II 14, 89-200 Szubin - 20 Mg Świetlica Wiejska, Dąbrówka Słupska 21 - 1,5 Mg Świetlica Wiejska, Żędowo 29 - 2,0 Mg Świetlica Wiejska, Retkowo 37a - 4,0 Mg Świetlica Wiejska, Słonawy 28 - 6,0 Mg Świetlica Wiejska, Smolniki 11 - 1,0 Mg Część 2 Dostawa miału węglowego o wartości kalorycznej minimum 23.000 J/kg na okres grzewczy 2017/2018 do następujących placówek na terenie gminy Szubin: Świetlica Wiejska, Zamość, ul. Wierzbowa 1 - 12 Mg Świetlica Wiejska, Królikowo ul. Chraplewska 1 - 21 Mg Świetlica Wiejska, Rynarzewo ul. Bydgoska 2 - 21 Mg Część 3 Dostawy węgla „ekogroszek” o wartości kalorycznej minimum 23.000 J/kg, granulacie 5-25 mm na okres grzewczy 2017/2018 do następujących placówek na terenie gminy Szubin: Szkoła Podstawowa w Kowalewie, ul Szkolna 5 - 20 Mg Ośrodek Sportu i Rekreacji w Szubinie, ul Mostowa 14 - 20 Mg Świetlica Wiejska, Ciężkowo 10 - 15 Mg Z uwagi na utrudniony dojazd do miejsca dostawy do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Szubinie, ul Mostowa 14, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opał środkiem transportu o ładowności do 5 Mg. Jeżeli Wykonawca dostarczy opał większym środkiem transportu niż do 5 Mg, partia ta nie zostanie odebrana przez Zamawiającego. Część 4 Dostaw węgla koks gruby o wartości kalorycznej minimum 27.000 J/kg na okres grzewczy 2017/2018 do budynku mieszkalnego w Szubinie przy ul. Kościuszki 18 w ilości -36 Mg Z uwagi na utrudniony dojazd do miejsca dostawy budynku mieszkalnego w Szubinie przy ul. Kościuszki 18, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opał środkiem transportu o ładowności do 5 Mg. Jeżeli Wykonawca dostarczy opał większym środkiem transportu niż do 5 Mg, partia ta nie zostanie odebrana przez Zamawiającego. Część 5 Dostawa „pelletu” – certyfikat DIN PLUS o następujących parametrach: średnica pelletu – 6 lub 8 mm, długość – do 50 mm, zawartość siarki – max 0,03%, zawartość popiołu – max 0,36%, wilgotność do 5,00%, ciepło spalania 20500kJ/kg, skład paliwa – trocina mieszana z drewna iglastego i liściastego, wartość opałowa – nie mniej niż 19000 kJ/kg, gęstość ( ciężar właściwy) – 1,28kg/dm3, na okres grzewczy 2017/2018 do Szkoły Podstawowej w Rynarzewie, ul. Strażacka 20 - 120 Mg Część 6 Dostawa gazu płynnego propan na okres grzewczy 2017/2018 do budynku świetlicy wiejskiej w Wąsoszu, ul. Słoneczna w ilości 4000 l (2x2000 l). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport, wyładunek do miejsca przeznaczenia (wykaz punktów odbioru/płatników znajduje się w załączniku do wzoru umowy) oraz zatankowanie gazu płynnego w miejscu przeznaczenia. 3. Wykonawca zapewnia środek transportu dostosowany do rodzaju opału i wielkości dostawy. 4. Dostawy będą się odbywały sukcesywnie w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie zleceń Zamawiającego/Płatnika (punktu odbioru), określających rodzaj opału, wielkość i miejsce dostawy. Podpisane zamówienie może być dostarczone wykonawcy faxem lub mailem. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzenia otrzymania zamówienia w takiej formie, w jakiej je otrzymał. W zależności od zapotrzebowania, możliwe będą dostawy łączone, ale częściej pojedyncze do każdego punktu odbioru. Maksymalny termin realizacji dostawy wynosi 4 dni robocze od daty dostarczenia zamówienia wykonawcy. 5. Wielkość prognozowanych jednorazowych dostaw została określona we wzorze umowy (załączniku do wzoru umowy) z uwzględnieniem wielkości pomieszczeń składowych, wielkości zbiorników oraz możliwości dojazdu do tych pomieszczeń. 6. Określone w ust. 1 wielkości dostaw mają charakter prognozy. Zmniejszenie bądź zwiększenie ilości dostarczanego na podstawie zleceń opału w granicach określonych w niniejszej SIWZ nie pociąga dla Zamawiającego (Odbiorcy/Płatnika) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie zamówioną i pobraną ilość opału. 7. Zamawiający wymaga, aby rozliczenie za realizację przedmiotu zamówienia następowało na podstawie faktur VAT wystawionych oddzielnie na każdy Punkt odbioru/Płatnika. 8. Zamawiający podzielił zamówienie na sześć części oraz dopuścił możliwość złożenia oferty na jedno, kilka lub wszystkie części zamówienia. 9. Wykonawca spełniający warunki udziału w postępowaniu – uzyska zamówienie na te części, na które złoży ofertę najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte w postępowaniu kryteria oceny oferty. 10. Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a także w przypadku wykonawców występujących wspólnie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach