Przetargi.pl
Dostawa opału do obiektów oświatowych w postaci węgla i miału węglowego

Gminny Zespół Oświaty w Fabiankach ogłasza przetarg

  • Adres: 87-811 Fabianki, Fabianki 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2517212 , fax. 054 2517229
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty w Fabiankach
    Fabianki 4 4
    87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2517212, fax. 054 2517229
    REGON: 91032372400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.fabianki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opału do obiektów oświatowych w postaci węgla i miału węglowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie będzie obejmowało dostawę do następujących obiektów oświatowych: - Szkoła Podstawowa w Fabiankach - 20 ton węgiel kostka - 15 ton miał węglowy - Szkoła Podstawowa w Cypriance - 35 ton węgiel kostka - 26 ton miału węglowego - Szkoła Podstawowa w Świątkowiźnie- 28 ton węgiel kostka - 13 ton miału węglowego - Gimnazjum w Fabiankach - 20 ton węgiel kostka - 20 ton miał węglowy Całkowita dostawa opału objęta umową wyniesie: - węgiel kostka - 103 ton - miał węgłowy - 74 ton Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja istotnych warunków zamówienia i jej załączniki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 101100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; b) posiadają minimum jeden samochód o ładowności do 3,5T. c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, musi złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełnić druk Formularz ofertowy lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez Zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Upoważnienie do podpisania oferty - wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. Upoważnienie jest wymagane wyłącznie wtedy, gdy upoważnienie to nie wynika z zaświadczenia wymaganego w pkt. 3 niniejszego paragrafu. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu - § 8 ust. 1 należy przedłożyć następujące dokumenty: 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 4. Wypełnić druk Wykaz sprzętu potrzebnego do realizacji niniejszego zamówienia lub przygotować Wykaz ... według przedstawionego przez zamawiającego wzoru - wzór stanowi załącznik nr 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie 5.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp. - wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fabianki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach