Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Sejnach Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 16-500 Sejny, ul. 1 Maja 15
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 5162186 , fax. 87 5162186
- Data zamieszczenia: 2013-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Sejnach Spółka z o.o.
ul. 1 Maja 15 15
16-500 Sejny, woj. podlaskie
tel. 87 5162186, fax. 87 5162186
REGON: 20070365200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opału do kotłowni PGK w Sejnach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa miału i węgla opałowego na sezon grzewczy 2014/2015. 4.1. Ogólna charakterystyka zadania: 4.1.1. Węgiel kamienny - orzech: przypuszczalna wielkość dostawy węgla w okresie realizacji zamówienia - 50 ton, poszczególne partie dostawy - średnio od 6 do 24 ton, wielkość dostawy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego, kaloryczność węgla robocza nie niższa jak - 25000 kJ/kg, zawartość popiołu robocza nie wyższa jak - 7%, zawartość siarki robocza nie wyższa jak - 1 %, wilgoć całkowita - wrt w stanie roboczym nie wyższa jak - 12%, 4.1.2. Miał węglowy: przypuszczalna wielkość dostaw miału węglowego w okresie realizacji zamówienia - 900 ton, wartość opałowa robocza nie niższa jak -23000 kJ/kg, wilgoć całkowita - wrt w stanie roboczym nie wyższa jak - 12%, zawartość siarki robocza nie wyższa jak 1%, zawartość popiołu robocza nie wyższa jak 14%, poszczególne partie dostawy - średnio od 6 do 24 ton, dostarczony miał nie może być koksujący, 4.1.3 Cena zakupu obejmuje koszt ważenia, transportu i rozładunku węgla do kotłowni. 4.1.4 Dostawy będą następowały sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. 4.1.5 Kolejne partie dostawy będą dokonywane w ciągu 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500. 4.2 Za dostawę zrealizowaną zachowującą deklarowane parametry przyjmuje się dostawę węgla lub miału węglowego, w której zachowane są kryteria wymienione w pkt. 4.1.1. i 4.1.2. 4.3 Za dostawę rozumie się dostawę dostarczoną każdym zestawem samochodowym. 4.4 W celu zabezpieczenia roszczeń z tytułu jakości dostarczonego węgla lub miału węglowego, może zostać pobrana przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Dostawcy (np. kierowcy) próbka węgla lub miału węglowego. Pobrana próbka zostanie oplombowana, opisana i zabezpieczona przez Zamawiającego. Możliwość oplombowania próbki przysługuje również Dostawcy. 4.5 W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego węgla lub miału węglowego, Zamawiający może pobraną i zabezpieczoną próbkę poddać badaniom laboratoryjnym, koszt badań ponosi zamawiający jeżeli próbka spełnia postawione normy zgodnie z pkt. 4.1. a w przypadku gdy próbka nie będzie spełniać norm, koszt ponosi dostawca. 4.6 W przypadku przekroczenia normy wilgoci całkowitej - wrt określonej w pkt. 4.1.1 i 4.1.2. cena badanej partii (dostawy) węgla bądź miału węglowego ulega procentowemu obniżeniu o wartość procentową równą wartości przekroczenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości - 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych), 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Rutka Tartak 13 93670007 0010 0006 1027 0001 z dopiskiem - wadium. 8.4. Wniesienie wadium przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert, gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) powoduje, że zamawiający będzie w posiadaniu wadium. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nastąpi po upływie terminu składania ofert - podlega wykluczeniu z postępowania w związku z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, a oferta takiego wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą w związku z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. 8.5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 8.5.1. upłynął termin związania ofertą; 8.5.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia; 8.5.3. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 8.6.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 8.6.2. który został wykluczony z postępowania; 8.6.3. którego oferta została odrzucona. 8.7. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia zastrzeżeń i uwag. 8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.8.2. zawarcie umowy lub w sprawie zamówienia publicznego lub realizacja zamówienia stała się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejny.home.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną