Przetargi.pl
Dostawa opału do jednostek budżetowych Gminy Węgorzyno

Burmistrz Węgorzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 73-155 Węgorzyno, Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3971563 , fax. 091 3971567
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Węgorzyna
    Rynek 1 1
    73-155 Węgorzyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3971563, fax. 091 3971567
    REGON: 00053054800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzyno.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opału do jednostek budżetowych Gminy Węgorzyno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa stałego dla jednostek budżetowych Gminy Węgorzyno w następujących ilościach a) Dostawa opału do Szkoły Podstawowej w Węgorzynie - ul. Grunwaldzka 2: 1. węgiel orzech gruby - PN-82/G-97001 i PN-82/G-97002 - wartość opałowa min. 30.000 kJ/kg, maksymalna zawartość popiołu 5 - 6%, maksymalna zawartość siarki - 0,8% ogółem 180 ton, 1.1. Szkoła Podstawowa w Węgorzynie ul. Grunwaldzka 2 - 180 ton, 2. węgiel miał - PN-82/G-97003 - wartość opałowa min. 25.000 kJ/kg, maksymalna zawartość popiołu 12%, maksymalna zawartość siarki - 0,7%, ogółem 10 ton, w tym: 2.1 Szkoła Podstawowa w Węgorzynie ul. Grunwaldzka 2 - 10 ton. b) Dostawa opału do Szkoły Podstawowej w Runowie Pomorskim: 1. węgiel orzech gruby - PN-82/G-97001 i PN-82/G-97002 - wartość opałowa min. 30.000 kJ/kg, maksymalna zawartość popiołu 5 - 6%, maksymalna zawartość siarki - 0,8% ogółem 55 ton, 1.1. Szkoła Podstawowa w Runowie Pomorskim - 55 ton, c) Dostawa opału do Przedszkola Publicznego w Węgorzynie - ul. Kościuszki 9: 1. węgiel orzech gruby - PN-82/G-97001 i PN-82/G-97002 - wartość opałowa min. 30.000 kJ/kg, maksymalna zawartość popiołu 5 - 6%, maksymalna zawartość siarki - 0,8% ogółem 18 ton, 1.1. Przedszkole Publiczne w Węgorzynie ul. Kościuszki 9 - 18 ton, d) Dostawa opału do punktów przedszkolnych w Mieszewie i Sielsku: 1. węgiel orzech gruby - PN-82/G-97001 i PN-82/G-97002 - wartość opałowa min. 30.000 kJ/kg, maksymalna zawartość popiołu 5 - 6%, maksymalna zawartość siarki - 0,8% ogółem 40 ton, 1.1. Punkt przedszkolny w Sielsku - 20 ton, 1.2. Punkt przedszkolny w Mieszewie - 20 ton, e) Dostawa opału do kotłowni w budynku ul. Kościuszki 11 w Węgorzynie; budynku Urzędu Miejskiego w Węgorzynie; świetlic wiejskich; kotłowni w budynku ul. Os. 40 lecia PRL 10: 1. węgiel orzech gruby - PN-82/G-97001 i PN-82/G-97002 - wartość opałowa min. 30.000 kJ/kg, maksymalna zawartość popiołu 5 - 6%, maksymalna zawartość siarki - 0,8% ogółem 350 ton, 1.1. budynek Urzędu Miejskiego w Węgorzynie ul. Rynek 1 - 10 ton, 1.2. świetlica wiejska w Kraśniku - 1 tona, 1.3. świetlica wiejska w Mielnie - 1 tona, 1.4. świetlica wiejska w Połchowie - 1 tona, 1.5. świetlica wiejska w Mieszewie - 2 tony, 1.6. Kotłownia ul.os 40lecia PRL 10-14 - 335 ton. 2. koks gruby, gat. I - PN-86/C-02050/2 - wartość opałowa min. 27.000 kJ/kg, maksymalna zawartość popiołu 9%, maksymalna zawartość siarki - 0,7%, ogółem 30 ton, w tym:. 2.1. budynek Urzędu Miejskiego w Węgorzynie ul. Rynek 1 - 30 ton 3. węgiel miał - PN-82/G-97003 - wartość opałowa min. 25.000 kJ/kg, maksymalna zawartość popiołu 12%, maksymalna zawartość siarki - 0,7%, ogółem 120 ton, w tym: 3.2 Kotłownia os. 40lecia PRL 10-14 - 70 ton, 3.3 Kotłownia ul. Kopernika 11 - 50 ton. Opał musi być dostarczany na miejsce przeznaczenia bezpłatnie, w maksymalnym terminie 3 dni kalendarzowych od daty pisemnego złożenia zlecenia do realizacji, W celu potwierdzenia parametrów opału wykonawca jest zobowiązany dostarczać certyfikat dokumentujący jego jakość, Waga dostarczanego opału musi odpowiadać ilości wykazywanej w dokumencie WZ (wydanie materiałów na zewnątrz).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Za spełnienie warunków określonych w podpunkcie 1) Zamawiający uzna jeżeli: a) dysponują pojazdem przystosowanym do dowożenia opału lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia pojazdu do wykonania zamówienia. b) wykażą i udokumentują (referencje, opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie bieżącej dostawy opału stałego przez okres minimum jednego okresu grzewczego. c) legitymują się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, d) złożenie wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 6 SIWZ. 3) Ocena w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku wątpliwości co do treści oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wzywa Wykonawcę w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Brak jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagań określonych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Zamawiający, zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, f) zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp., h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu 2) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 3) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów. 5) Wykaz, że dysponuje pojazdem, służącym do dowożenia opału. W przypadku nie dysponowania takimi pojazdem, oprócz w/w dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 6) kserokopie dowodu rejestracyjnego pojazdu i ubezpieczenia OC, środka transportu przeznaczonego do przewozu opału stałego, 7) Wykaz wykonanych dostaw opału w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (według załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji). 8) Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego, rekomendacje). 9) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów. 10) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 11) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie b) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy załączyć dokument o warunkach wspólnego zamiaru wykonania zamówienia, w szczególności zawierający informację o Pełnomocniku wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty (z wyłączeniem pełnomocnictwa) mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wegorzyno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach