Przetargi.pl
Dostawa opału dla potrzeb kotłowni Zakładu Obsługi Komunalnej w Gaszowicach

Zakład Obsługi Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-293 Gaszowice, ul. Rydułtowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 430 54 63 , fax. 032 432 71 41
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Komunalnej
    ul. Rydułtowska
    44-293 Gaszowice, woj. śląskie
    tel. 032 430 54 63, fax. 032 432 71 41
    REGON: 27345850000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gaszowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opału dla potrzeb kotłowni Zakładu Obsługi Komunalnej w Gaszowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup opału o nazwie FLOTOKONCENTRAT F klasa 21/070/06 wraz z transportem do siedzimy Zamawiającego tj. Zakładu Obsługi Komunalnej w Gaszowicach, ul. Rydułtowska 7 w ilości do 300 ton, odbieranego sukcesywnie na zlecenie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 100000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udzielenie zamowienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia; 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia; 1.4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamowienia. 2. Z ubiegania się o zamowienia publicznego wyklucza się wykonawcow, ktorzy: 2.1 Nie spełniają warunkow udziału w postępowaniu o zamowienie publiczne z art. 22 Prawa zamowień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamowień publicznych. 2.3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawcow w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunkow udziału w postępowaniu lub dokumentow potwierdzających spełnianie tych warunkow z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamowień publicznych. 2.6 Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 3.1 Jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunkow zamowienia, 3.2 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisow o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamowienia, 3.4 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamowienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, ktorych nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamowień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisow, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunkow udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Podpisany wzór umowy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamowień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.Opis koncesji, zezwolenia lub licencji C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia należy złożyć następujące dokumenty: brak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gaszowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach