Dom Dziecka im. Ireny Mrożewskiej ogłasza przetarg
- Adres: 28-362 Nagłowice, ul. Kacpra Walewskiego 6
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 38-145-84 , fax. 0-41 38-145-84
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka im. Ireny Mrożewskiej
ul. Kacpra Walewskiego 6 6
28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 38-145-84, fax. 0-41 38-145-84
REGON: 00023840500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opału dla Domu Dziecka w Nagłowicach na 2010 rok - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres dostawy obejmuje: Miał węglowy - węgiel kamienny sortyment miał 32.1 kl 25/12 wg PN-82/G-97001-3 kaloryczność nie mniejsza niż 24 000 kj/kg w ilości - 300 ton, Węgiel orzech - węgiel kamienny 32.1 kl 26/9, sortymentu OII, kaloryczność nie mniejsza niż 28 000 kj/kg w ilości - 30 ton, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 100000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy o podobnym charakterze o wartości nie miejszej niż niż 80 000 PLN brutto
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy Wymagana forma dokumentu - oryginał 2.Wypełniony formularz cenowy Wymagana forma dokumentu - oryginał 3.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp Wymagana forma dokumentu - oryginał b)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 PZP Wymagana forma dokumentu -oryginał c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę; d)kopia koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę e) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (1 dostawa o wartości nie mniejszej niz 80 000 zł brutto) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; Wymagana forma dokumentu - oryginał 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa węgla, miału i eco-groszku do budynków Urzędu Miasta i Gminy oraz szkół podstawowych na terenie gminy Skalbmierz w sezonie grzewczym 2015/2016
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa węgla, miału i eco - groszku do budynków Urzędu Miasta i Gminy oraz szkół podstawowych na terenie gminy Skalbmierz w sezonie grzewczym 2014/2015
Dodano: 2014-10-03 - Dostawa węgla, miału i eco - groszku do budynków Urzędu Miasta i Gminy oraz szkół podstawowych na terenie gminy Skalbmierz w sezonie grzewczym 2013/2014
Dodano: 2013-10-02 - Dostawa węgla, miału i eco - groszku do budynków Urzędu Miasta i Gminy oraz szkół podstawowych na terenie gminy Skalbmierz w sezonie grzewczym 2012/2013
Dodano: 2012-10-10 - DOSTAWA WĘGLA EKO-GROSZEK DO KOTŁOWNI PRZY URZĘDZIE GMINY W RADOSZYCACH NA SEZON GRZEWCZY 2012/2013
Dodano: 2012-08-29 - Dostawa opału dla Powiatowego Zespołu Placówek Pomocy Dziecku i Rodzinie w Nagłowicach na 2012 rok
Dodano: 2011-11-24 - Dostawa węgla, miału i eco - groszku do budynków Urzędu Miasta i Gminy oraz szkół podstawowych na terenie gminy Skalbmierz w sezonie grzewczym 2011/2012
Dodano: 2011-09-26 - Dostawa opału dla Powiatowego Zespołu Placówek Pomocy Dziecku i Rodzinie w Nagłowicach na rok 2011
Dodano: 2010-12-07 - Dostawa węgla kamiennego, miału na sezon grzewczy 2010/2011
Dodano: 2010-10-22 - Dostawa węgla kamiennego, miału na sezon grzewczy 2010/2011
Dodano: 2010-10-08