Przetargi.pl
Dostawa opału

Dom Pomocy Społecznej w Wysocku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-543 Laszki, Wysocko 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6285357
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku
    Wysocko 2 2
    37-543 Laszki, woj. podkarpackie
    tel. 016 6285357
    REGON: 65095951200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opału
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA OPAŁU - sukcesywnie samochodami 6 tonowymi - Węgiel kamienny typu 31 - orzech ( 25 / 09 /08 ) - w ilości 75 ton o zawartości siarki nie więcej 0,8 %, zawartości popiołu nie więcej niż 9 %, wartości opałowej nie mniej niż 25 KJ/kg wg Załącznika nr 2 - Formularz cenowy -zawierający dostawę w okresie 6- miesięcy. Sukcesywne zamawianie towaru odbywać się będzie telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. Przy każdorazowej dostawie wymagane jest - Świadectwo analizy - dostarczonego opału. Dostawa samochodami o ładowności do 6 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. Warunki potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne: - posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2. 2. Warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia: - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, z podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wykonawca złoży ofertę zgodną z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy, 5. Akceptuje warunki umowy Załącznik Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Projekt umowy. 6. Ocena stopnia spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Muszą one być zgodne z rzeczywistym stanem prawnym i faktycznym (aktualne) pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawcy muszą przedstawić w swojej ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1- Formularz oferty, 2. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 2 - Formularz cenowy, 3. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy, 4. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 5- Oświadczenie dodatkowe, 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub potwierdzona przez Wykonawcę kopia tego dokumentu Z powyższych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że profil działania Wykonawcy odpowiada charakterowi usługi będącej przedmiotem zamówienia . Oferty nie spełniające wymogów niniejszej specyfikacji będą odrzucone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/dpswysocko
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach