Przetargi.pl
Dostawa opakowań na dowody rzeczowe na potrzeby jednostek Policji w kraju. Numer sprawy 52 /19

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 67089737900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opakowań na dowody rzeczowe na potrzeby jednostek Policji w kraju. Numer sprawy 52 /19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    • Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa opakowań na dowody rzeczowe na potrzeby jednostek Policji w kraju” z przeznaczeniem dla : 1) Komendanta Głównego Policji 2) Komendanta Stołecznego Policji 3) Komendanta Wojewódzkiego Policji w Białymstoku 4) Komendanta Wojewódzkiego Policji w Bydgoszczy 5) Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gdańsku 6) Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wielkopolskim 7) Komendanta Wojewódzkiego Policji w Kielcach 8) Komendanta Centrum Szkolenia Policji w Legionowie 9) Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie 10) Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi 11) Komendanta Wojewódzkiego Policji w Olsztynie 12) Komendanta Wojewódzkiego Policji w Opolu 13) Komendanta Szkoły Policji w Pile 14) Komendanta Wojewódzkiego Policji w Poznaniu 15) Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu 16) Komendanta Wojewódzkiego Policji w Rzeszowie 17) Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie 18) Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 i 2 z załącznikami do SIWZ. • Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, I gatunku i spełniać wszystkie wymagania szczegółowe Zamawiającego określone w Załącznikach 1 i 2 do SIWZ, w tym wszystkie określone liczbowo parametry. • Wykonawca dostarczy towar zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i formularzem asortymentowo-cenowym • Dostawy realizowane będą na koszt Wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, pod adres bezpośrednich odbiorców ( tj. Komendy Wojewódzkie Policji, Komendę Główną Policji, Komendę Stołeczną Policji, Szkoły Policji, CLKP ) wskazany w Załączniku nr 2 do projektu umowy. • Wykonawca o terminie dostawy powiadomi bezpośredniego odbiorcę z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem na numer telefonu wskazany w Załączniku nr 2 do umowy. • Miejsce dostaw do bezpośrednich odbiorców zostało wskazane w Załączniku nr 2 do projektu umowy. • Wykaz asortymentu z podziałem na bezpośrednich odbiorców stanowi Załącznik nr 4 do projektu umowy. • Każda dostawa będzie podlegała odbiorowi jakościowo-ilościowemu, który polegał będzie na sprawdzeniu dostarczonego przedmiotu umowy z formularzem asortymentowo-cenowym oraz z wykazem ilości asortymentu z podziałem na bezpośrednich odbiorców. • W przypadku gdy się okaże, że towar jest uszkodzony, niekompletny lub niezgodny z wymaganiami Zamawiającego, reklamacja realizowana będzie na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. • W przypadku realizacji zamówienia za pomocą Podwykonawców, Wykonawca odpowiada za ich działania jak za działania własne. • Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo-ilościowego. • Termin ważności przedmiotu umowy nie może być krótszy niż okres gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30199230-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: POZOSTAŁE DOKUMENTY SKŁADANE NA DZIEŃ OTWARCIA OFERT: 1 ) Formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ) - należy złożyć w formie oryginału, 2) Wypełnione we wszystkich pozycjach Wykazy asortymentowo - ilościowe dla zadań na które składana jest oferta ( Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ + załączniki ), które stanowią integralną część formularza ofertowego - należy złożyć w formie oryginału 3) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza PONADTO: 4 ) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ). Powyższy dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach