Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-425 Łódź, ul. Północna 42
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6341270 , fax. 042 6341254
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Łodzi
ul. Północna 42 42
91-425 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6341270, fax. 042 6341254
REGON: 47080507600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz - mswia-lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opakowań do sterylizacji i testów kontrolnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa opakowań do sterylizacji i testów kontrolnych. Opakowania do sterylizacji - 28 pozycji, testy kontrolne - 17 pozycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiada wiedzę i doświadczenie; dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; spełnia warunki co do sytuacji ekonomicznej i finansowej; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych w postępowaniu. Zamawiający zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które należy dostarczyć celem potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków: oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy : oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Do oferty winien być także dołączony: Zaakceptowany formularz umowy - załącznik Nr 4. Podpisany i wypełniony formularz oferty i cenowy - załącznik Nr 1, nr 2. Stosownie do zapisów Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) dokumenty (kompletne) stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP, przy czym dokumenty te powinny być oznakowane, której pozycji asortymentowej dotyczą. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom oświadczenie zawierające wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. Ważność dokumentów zgodnie z zapisami w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. Dz. U. nr 226 poz. 1817.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia-lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów i sprzetu biurowego
Dodano: 2016-05-24 - Zakup i dostawa artykułów i sprzętu biurowego
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa opakowań do sterylizacji oraz testów kontrolnych
Dodano: 2016-01-20 - 743/PN/ZP/D/2015 dostawa druków akcydensowych, książek i kopert dla rejestracji i statystyki.
Dodano: 2015-10-13 - Dostawa teczek ds. karnych- skarbowych wraz z klipsami archiwizacyjnymi i druków potwierdzenia odbioru w sprawach karnych- skarbowych na rzecz izb celnych
Dodano: 2015-10-05 - Druk zestawu 7 map przyrodniczo-turystycznych parków krajobrazowych województwa łódzkiego
Dodano: 2015-08-06 - Zakup artykułów i sprzętu biurowego
Dodano: 2015-03-25 - Sukcesywna dostawa druków
Dodano: 2015-03-18 - Dostawa opakowań do sterylizacji oraz testów kontrolnych
Dodano: 2015-01-22 - Dostawa druków szkolnictwa wyższego na potrzeby Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2014-08-21