Przetargi.pl
Dostawa oleju oraz smarów

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Mławie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, ul. Stefana Roweckiego "Grota" 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6543546 , fax. 023 6543546
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Mławie Spółka Akcyjna
    ul. Stefana Roweckiego "Grota" 12 12
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 023 6543546, fax. 023 6543546
    REGON: 00061640000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pksmlawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo użyteczności publicznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju oraz smarów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Olej silnikowy API CF-4 - 13 000 litrów 2. Olej silnikowy API CI-4 - 1 500 litrów 3. Olej silnikowy ACEA E6/E7 - 1 500 litrów 4. Olej przekładniowy API GL-5 - 600 litrów 5. Olej przekładniowy API GL-4 - 400 litrów 6. Olej hydrauliczny HVLP - 500 litrów 6. Olej do skrzyń automatycznych - 300 litrów 7. Smar litowy wielofunkcyjny - 600 kilogramów 8. Smar do układów centralnego smarowania - 200 kilogramów 9. Smar do łożysk kompleksowy - 200 kilogramów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231231006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000,00 zł., słownie: dwa tysiące złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. - Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1. - formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. - dowód wniesienia wadium. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 2. - tłumaczenia dopuszczeń przez producentów ważne na dzień otwarcia ofert (dla wyrobów gdzie jest wymagane). - karty informacyjne wszystkich oferowanych produktów; (karty winny zawierać wszystkie informacje techniczne stwierdzające spełnienie minimalnych wymagań przez oferowany produkt). - Oświadczenie producenta, że oleje silnikowe przedstawione w ofercie są, że sobą mieszalne. - Oświadczenie producenta, że oleje przekładniowe przedstawione w ofercie są, że sobą mieszalne. - co najmniej 3 referencji potwierdzających przebieg (do produktów, gdzie jest to wymagane) - referencje powinny pochodzić z firm eksploatujących minimum 20 autobusów. - zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, o podobnym charakterze i wielkości z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pksmlawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną