Przetargi.pl
Dostawa oleju opału do Urzędu Gminy w Krzymowie

Urząd Gminy Krzymów ogłasza przetarg

  • Adres: 62-513 Krzymów, ul. Kościelna 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2413280 , fax. 063 2413091
  • Data zamieszczenia: 2015-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krzymów
    ul. Kościelna 2 2
    62-513 Krzymów, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2413280, fax. 063 2413091
    REGON: 00054800500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzymow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opału do Urzędu Gminy w Krzymowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego zgodnego z Polską Normą PN-C-96024:2011 w ilości 21.000 litrów do ogrzewania budynku Urzędu Gminy w Krzymowie w okresie od 1 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku z dostawą na miejsce (budynek Urzędu Gminy w Krzymowie ul. Kościelna 2, 62-513 Krzymów) własnym transportem. Parametry zamawianego oleju, nie gorsze niż: - wartość opałowa: min. 42,6 MJ/kg, - gęstość w temp. 15oC max 860 kg/m3, - lepkość kinematyczna w temp. 20oC max. 6,00 mm2/s, - temp. zapłonu min. 56oC, - temp. płynięcia max -20oC, - zawartość siarki max 0,10%(m/m), - zawartość wody max. 200 mg/kg, - zawartość zanieczyszczeń stałych max 24 mg/kg, 2) Podana ilość opału jest szacunkowa i należy traktować ją orientacyjnie, ponieważ może ona ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę 4) Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 5) Rozładunek przy pomocy pompy na autocysternie wyposażonej w przepływomierz kompensujący ilość wydawanego paliwa w temperaturze rzeczywistej do ilości w temperaturze referencyjnej 15oC. Podstawą do wystawienia faktury będzie dostarczona ilość oleju opałowego w temp. 15oC wg wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego z kompensacją do 15oC przy autocysternie. 6) Dostawy oleju opałowego będą odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zamówienia częściowego składanego przez Zamawiającego, określającego ilość oraz miejsce dostawy. 7) Dostawa oleju opałowego realizowana będzie na podstawie bieżących zgłoszeń telefonicznych lub przesyłanych drogą faksową do 72 godz. od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 8) Dostawy odbywać się będą w dni robocze w godz. 8.00-15.00. 9) Wykonawca zapewni transport oleju opałowego środkami transportu do tego przystosowanymi. 10) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przy każdym tankowaniu świadectwo jakości paliwa - atest oferowanego produktu oraz wydruk ze strony internetowej Producenta (podpisany i potwierdzony za zgodność z oryginałem) potwierdzający cenę oleju opałowego na dzień dostawy. 11) Zamawiającemu służy prawo dokonania kontrolnego sprawdzenia jakości oleju opałowego w podanych atestach. Koszty przeprowadzenia prób ponosi Zamawiający. 12) W razie stwierdzenia odstępstw od norm jakościowych koszty przeprowadzenia prób ponosi Wykonawca. 13) Czynności polegające na pobraniu z dostarczonej partii towaru materiału do badania oraz sprawdzenie ilości towaru Zamawiający wykonuje w dniu wydania towaru i w obecności osoby dostarczającej partię towaru. 14) Fakt pobrania materiału do badania odnotowuje się na pokwitowaniu odbioru towaru. 15) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, które wystąpiły podczas tankowania z jego winy. 16) Olej dostarczany będzie specjalnymi cysternami zaopatrzonymi w atestowany miernik umożliwiający określenie jego ilości w każdej dostawie. 17) W razie stwierdzenia wad dotyczących ilości lub jakości dostarczonego oleju, Zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemną reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w ciągu 2 dni licząc od daty jej otrzymania przez Wykonawcę uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji. 18) Uznanie reklamacji dotyczących jakości, o której mowa powyżej następować będzie na koszt własny Wykonawcy poprzez usunięcie wadliwej dostawy i wymianę paliwa na wolny od wad w terminie do 2 dni od daty uznania reklamacji. 19) Olej opałowy będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi obwiązujących wymagań jakościowych, Polskich Norm. Wykonawca do każdej dostawy dołączy certyfikat jakości. 20) W przypadku wystąpienia awarii urządzeń grzewczych spowodowanych złą jakością dostarczonego oleju opałowego Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami usunięcia awarii oraz kosztami poniesionych strat w wyniku awarii. 21) Wykonawca oświadcza, że znane są mu zasady i warunki oraz przepisy bhp dotyczące transportu, dostaw i wydawania paliw oraz zobowiązuje się ich przestrzegać. 22) W razie niedotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania dostawy oleju opałowego Zamawiający może, według swego uznania od umowy odstąpić, albo wyrazić zgodę na przesunięcie terminu realizacji zamówienia. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 09.13.50.00-4 - oleje opałowe 09.13.51.00-5 - olej opałowy 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną musi przedłożyć informację o proponowanym produkcie zawierającą co najmniej nazwę i parametry techniczne. Za równoważne zostaną uznane rozwiązania o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. W takiej sytuacji należy podać w ofercie opis rozwiązania równoważnego. Oceny równoważności ofert Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert w oparciu o opinie pracowników merytorycznych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Wymagania stawiane wykonawcy: 7.1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7.3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091350004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzymow.nowoczesnagmina.pl/?c=179
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach