Przetargi.pl
„Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2019 - 2020 dla budynków użyteczności publicznej Gminy Szudziałowo”

Gmina Szudziałowo ogłasza przetarg

  • Adres: 16-113 Szudziałowo, Bankowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 221 404, , fax. 857 221 441
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szudziałowo
    Bankowa 1
    16-113 Szudziałowo, woj. podlaskie
    tel. 857 221 404, , fax. 857 221 441
    REGON: 54855400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szudzialowo-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2019 - 2020 dla budynków użyteczności publicznej Gminy Szudziałowo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego: 1) w ilości 36.000 litrów na sezon grzewczy 2019- 2020 do kotłowni : - w remizie OSP w Wierzchlesiu (około 10 000 l) - w budynku wielofunkcyjnym w Szudziałowie, ul. Górna 4a (około 10 000 l) - w Szkole Podstawowej w Babikach (około 16 000 l) 2) Olej opałowy będzie dostarczany sukcesywnie w ilościach i do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu telefonicznego powiadomienia o wymaganej dostawie. 3) W okresie obowiązywania umowy bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie może zmienić producenta paliwa, na podstawie którego danych złożono ofertę na dostawę przedmiotu zamówienia. 4) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5) Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 6) Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia mają ustalone standardy jakościowe. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. Nr 1059 z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych. Parametry jakościowe paliw, obsługi odbiorców oraz sposób załatwiania reklamacji zostały określone w szczególności w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680) oraz normą PN-C 99024:2011 dla oleju opałowego. CZĘŚĆ II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego WAR -2 lub równoważnego: 1) W ilości 75 000 kilogramów na sezon grzewczy 2018- 2019 do kotłowni w Szkole Podstawowej w Szudziałowie, ul. Szkolna 1 2) Olej opałowy będzie dostarczany sukcesywnie w ilościach i do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu telefonicznego powiadomienia o wymaganej dostawie. 3) W okresie obowiązywania umowy bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie może zmienić producenta paliwa, na podstawie którego danych złożono ofertę na dostawę przedmiotu zamówienia. 4) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5) Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 6) Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia mają ustalone standardy jakościowe. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. Nr 1059 z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych. Parametry jakościowe paliw, obsługi odbiorców oraz sposób załatwiania reklamacji zostały określone w szczególności w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680) oraz normą PN-C 99024:2011 dla oleju opałowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla poszczególnych części: dla części I - w wysokości 2 000 zł (dwa tysiące złotych); dla części II - w wysokości 3 000,00 złotych (trzy tysiące złotych); Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sokółka nr rachunku: 14 8093 0000 0020 0107 2000 0030 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.8.2019 część ….” (Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie przez Wykonawcę aktualnej koncesji, zezwolenia lub licencji na obrót paliwami ciekłymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy tj.: terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach