Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2009/2010 dla jednostek policji województwa kujawsko-pomorskiego.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 85-090 Bydgoszcz, ul. Powstańców Wielkopolskich 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3285320 , fax. 052 3285319, 5255319
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Powstańców Wielkopolskich 7 7
    85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3285320, fax. 052 3285319, 5255319
    REGON: 09136215200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2009/2010 dla jednostek policji województwa kujawsko-pomorskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju opalowego w sezonie grzewczym 2009/2010 dla jednostek policji województwa kujawsko-pomorskiego. Planowana łączna ilość z uwzględnieniem 30% prawa opcji (dla wszystkich jednostek) oleju wynosi 138 000 litrów. Ilość oleju opałowego w podziale na Zadania wynosi: Zadanie nr 1 - 4 800 l, Zadanie nr 2 -5 700,00 l, Zadanie nr 3 - 14 200 l, Zadanie nr 4 - 6 700 l, Zadanie nr 5 - 3 300 l, Zadanie nr 6 - 27 000 l, Zadanie nr 7 - 11 000 l, Zadanie nr 8 - 400 l, Zadanie nr 9 - 3 200 l, Zadanie nr 10 - 12 500 l, Zadanie nr 11 - 26 000 l, Zadanie nr 12 - 16 500 l, Zadanie 13 - 6 700 l, ztwa kujawsko-pomorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 153 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt trzy 00/100) Zadanie nr 2 - 182 zł (słownie złotych: sto osiemdziesiąt dwa 00/100) Zadanie nr 3 - 454 zł (słownie złotych: czterysta pięćdziesiąt cztery 00/100) Zadanie nr 4 - 214 zł (słownie złotych: dwieście czternaście 00/100) Zadanie nr 5 - 105 zł (słownie złotych: sto pięć 00/100) Zadanie nr 6 - 863 zł (słownie złotych: osiemset sześćdziesiąt trzy 00/100) Zadanie nr 7 - 352 zł (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt dwa 00/100) Zadanie nr 8 - 13 zł (słownie złotych: trzynaście 00/100) Zadanie nr 9 - 102 zł (słownie złotych: sto dwa 00/100) Zadanie nr 10 - 399 zł (słownie złotych: trzysta dziewięćdziesiąt dziewięć 00/100) Zadanie nr 11 - 831 zł (słownie złotych: osiemset trzydzieści jeden 00/100) Zadanie nr 12 - 527 zł (słownie złotych: pięćset dwadzieścia siedem 00/100) Zadanie nr 13 - 214 zł (słownie złotych : dwieście czternaście 00/100) Łącznie za wszystkie zadania: 4409,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące czterysta dziewięć 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych rozdz.VI. ust. 1 - 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnia ww warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Kompletna koncesja na obrót paliwami ciekłymi dotycząca oleju opałowego, 5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach