Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego w roku 2020 - zapotrzebowanie roczne ok. 61000 litrów

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu ogłasza przetarg

  • Adres: 64-720 Lubasz, ul. B. Chrobrego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 556 039 , fax. 672 556 039
  • Data zamieszczenia: 2019-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu
    ul. B. Chrobrego 37
    64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie
    tel. 672 556 039, fax. 672 556 039
    REGON: 57021921100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzosiplubasz.naszaplacowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego w roku 2020 - zapotrzebowanie roczne ok. 61000 litrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju opałowego w roku 2020 - zapotrzebowanie roczne ok. 61000 litrów (CPV): 09135100-5 Olej opałowy o następujących parametrach: • wartość opałowa – min. 42,6 MJ/kg, • zawartość siarki – max. 0,10 (%m/m), • zawartość zanieczyszczeń stałych – max. 24 (mg/kg), • zawartość wody – max. 200(mg/kg). Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: dostawę oleju opałowego do następujących kotłowni w roku 2020: • PSP Lubasz ul. Podgórna 8a, • PSP Miłkowo – Miłkowo 12, • PSP Krucz – Krucz 62, • Przedszkole „Bajka” - budynek w Dębe ul. Starowiejska, • Świetlica wiejska w Kruczu, • Budynek Przychodni lekarskiej w Lubaszu ul. Podgórna. Termin wykonania zamówienia do 31 grudnia 2020 roku. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego wraz z transportem do miejsca składowania – kotłowni obiektów w/w. Dostawa będzie się odbywała partiami zależnie od zlecenia dokonanego przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 2.sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający odstępuje od opisu warunków w tym zakresie. 3.zdolności technicznej lub zawodowej – za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że: 4. wykonali należycie dostawy oleju opałowego w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto. UWAGA: W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub w kolejnym dniu, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie ogłosi średnich kursów walut.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 wzór formularza ofertowego, Załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 3 wzór zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, Załącznik nr 4 wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, Załącznik nr 5 wzór dostaw oleju opałowego, Załącznik nr 6 wzór zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Załącznik nr 7 pełnomocnictwo, Załącznik nr 8 wzór umowy dla Gminy Lubasz, Załącznik nr 9 wzór umowy dla Przedszkola „Bajka”, Załącznik nr 10 wzór umowy dla PSP Krucz, Załącznik nr 11 wzór umowy dla PSP Miłkowo, Załącznik nr 12 wzór umowy dla PSP Lubasz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach