Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego w roku 2020

Gmina Rościszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-204 Rościszewo, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 764 011 , fax. 242 764 201
  • Data zamieszczenia: 2020-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rościszewo
    ul. Armii Krajowej 1
    09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie
    tel. 242 764 011, fax. 242 764 201
    REGON: 61101590000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Dostawa lekkiego oleju opałowego w ilości ok. 68 000 litrów do następujących obiektów: 1.1.1. Urząd Gminy w Rościszewie – 11 000 litrów 1.1.2. Gminny Dom Kultury w Rościszewie – 18 000 litrów 1.1.3. Szkoła Podstawowa w Rościszewie – 28 000 litrów 1.1.4. Szkoła Podstawowa w Łukomie 11 000 litrów W/w zapotrzebowanie na olej zostało określone na podstawie zużycia w poprzednim sezonie grzewczym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia w zależności od faktycznego zużycia ( mniej lub bardziej mroźna zima). 1.2. Olej musi spełniać wymagania jakościowe według obowiązującej normy PN-C-96024:2011 gatunek L1 oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008) i charakteryzować się następującymi parametrami: 1.2.1. Wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg 1.2.2. Pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 % m/m 1.2.3. Pozostałość po spalaniu nie większa niż 0,01 % m/m 1.2.4. Zawartość siarki nie większa niż 0,10% m/m 1.2.5. Zawartość wody nie większa niż 200 mg/m3 1.2.6. Gęstość w temperaturze 150C nie większa niż 860 kg/m3 1.2.7. Temperatura zapłonu nie mniejsza niż 560C 1.2.8. Temperatura płynięcia nie niższa niż -200C 1.2.9. Lepkość kinetyczna w temperaturze 200C nie większa niż 6 mm2/s 1.3. Dostawy będą realizowane na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w terminie do 48 godzin od chwili zgłoszenia, 1.4. Wykonawca dostarczy zamawiany olej własnym transportem na swój koszt i ryzyko. Cysterna powinna być wyposażona w układ dystrybucyjny z pompą załadowczą oraz legalizowanym przepływomierzem (na żądanie Zamawiającego dokumenty legalizacyjne do wglądu). Ponadto zarówno pojazd jak i kierowca zobowiązani są posiadać wszelkie wymagane prawem zezwolenia i świadectwa. Cysterny muszą być odpowiednio oznakowane i dopuszczone do eksploatacji oraz muszą posiadać ważne badania techniczne. Na każdym etapie realizacji umowy Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia dokumentów potwierdzających uprawnienia kierowcy oraz dokumenty odnośnie stanu technicznego pojazdu. 2.5. Do każdej faktury wykonawca zobowiązany jest dostarczyć świadectwo jakości oraz kserokopię dokumentu o wysokości ceny zakupu danej partii oleju z rafinerii z określeniem jego typu obowiązującej w dniu dostawy. 1.6. Wykonawca gwarantuje jakość sprzedawanego oleju, zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami wymienionymi w SIWZ. W przypadku powstania uzasadnionych wątpliwości dotyczących jakości paliwa - zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię materiałów i pokryje koszty zleconych badań. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do odebrania na własny koszt wadliwej partii. 1.7. W przypadku awarii urządzenia grzewczego Zamawiającego spowodowanego wadliwą jakości dostarczonego paliwa - zostanie pobrana próbka przy udziale Wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów przeprowadzonych badań oraz naprawy uszkodzonych urządzeń. 1.8. Warunki dostawy: 1.9. Dostawy mogą być łączone dla kilku obiektów. 1.10. Dostarczona ilość paliwa będzie fakturowana w temperaturze referencyjnej 150C 1.11. Dostawa będzie dokonywana i fakturowana odpowiednio na: Miejsce dostawy - Urząd Gminy w Rościszewie, nabywca - Gmina Rościszewo ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, 776-161-75-45, odbiorca - Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo Miejsce dostawy - Gminny Dom Kultury w Rościszewie, nabywca - Gmina Rościszewo ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, 776-161-75-45, odbiorca - Urząd Gminy w Rościszewie, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Rościszewie - nabywca - Gmina Rościszewo ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, 776-161-75-45, odbiorca - Szkoła Podstawowa w Rościszewie ul. Reymonta 4, 09-204 Rościszewo Miejsce dostawy - Szkoła Podstawowa w Łukomiu - nabywca - Gmina Rościszewo ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, 776-161-75-45, odbiorca - Szkoła Podstawowa w Łukomiu, Łukomie 53a, 09-204 Rościszewo
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdział VII pkt. 6 podpunkt 2) litera a), c), SIWZ składa dokument lub dokumenty Wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w Rozdział VII pkt. 8 podpunkt 1, SIWZ powinny być Wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Rozdział VII pkt. 8 podpunkt 2, SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdział VII pkt. 8, SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. Informacje dla wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 8 do SIWZ 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa W art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP oraz, o których mowa W Rozdział VI pkt 2 SIWZ. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 1 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale VII pkt. 1 SIWZ. 8. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają W szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 9. Informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich W postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, oraz o których mowa w Rozdziale VI punkt 2 SIWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Rozdziałem V punkt 3 SIWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt. 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdziale VII punkt 3 SIWZ składa każdy z Wykonawców. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII punkt 7.l) oraz 7.2 )SIWZ, przy czym: a) dokumenty i oświadczenia o których mowa w Rozdział VII pkt. 7.l SIWZ) składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale V punkt 3 SIWZ; b) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdział VII pkt. 7.2 SIWZ) składa każdy z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach