Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego w roku 2017 do Zespołu Placówek w Dziarnie

Zespół Placówek w Dziarnie ogłasza przetarg

  • Adres: 06430 Sońsk, ul. Aleksandry Bąkowskiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 713 076 , fax. 236 713 076
  • Data zamieszczenia: 2016-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek w Dziarnie
    ul. Aleksandry Bąkowskiej 1
    06430 Sońsk, woj. mazowieckie
    tel. 236 713 076, fax. 236 713 076
    REGON: 14187134600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego w roku 2017 do Zespołu Placówek w Dziarnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do ogrzewania pomieszczeń szkoły i internatu oraz podgrzewania wody. 3.1. Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia (bezpłatny transport lub koszt w cenie oferty) przedmiotu zamówienia – po uzgodnieniu terminu dostawy z osobą upoważnioną z ramienia zamawiającego – w godz. 8.00 – 15.00 w terminie trzech dni od zgłoszenia. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 30 Pzp: a) Olej opałowy w ilości 120.000 litrów b) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV: 09135100-5 Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać cechy techniczne i jakościowe zgodne z Polską Normą PN-C-99024-2011 dla oleju opałowego oraz aktualne atesty (świadectwa jakości): - gęstość w temp. 15 oC:max (860 kg/m3 ), - wartość opałowa: min. 42,60 (MJ/kg), - zawartość siarki: max. 0,10% (m/m), - zawartość wody max. 200(mg/kg), - zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 (mg/kg), 96
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5 000 zł. Wadium wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, PKO 45 1020 1026 0000 1002 0276 8695 przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wpłacone na okres do końca terminu związania ofertą. Warunki zwrotu i utraty wadium reguluje ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach