Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego w ilości 75.000 litrów dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych w Brańszczyku, Szkół Podstawowych w Trzciance, Nowych Budach, Białymbłocie, Knurowcu i w Turzynie.

Gmina Brańszczyk ogłasza przetarg

  • Adres: 07-221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 5929310 , fax. 29 7422811
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brańszczyk
    ul. Jana Pawła II 45
    07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
    tel. 29 5929310, fax. 29 7422811
    REGON: 55066782400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.branszczyk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego w ilości 75.000 litrów dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych w Brańszczyku, Szkół Podstawowych w Trzciance, Nowych Budach, Białymbłocie, Knurowcu i w Turzynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju opałowego w ilości 75 000 l dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych w Brańszczyku, Szkół Podstawowych w Trzciance, Nowych Budach, Białymbłocie, Knurowcu i Turzynie wg n/w szkół: 1.1.1 Szkoła Podstawowa w Brańszczyku 1.1.2 Szkoła Podstawowa w Trzciance 1.1.3 Szkoła Podstawowa Nowych Budach 1.1.4 Szkoła Podstawowa w Białymbłocie 1.1.5 Szkoła Podstawowa w Knurowcu 1.1.6 Szkoła Podstawowa w Turzynie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dostawca powinien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia wynikającą z aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej a także jeżeli odrębne przepisy wymagają od Dostawcy innego wpisu do rejestru lub ewidencji wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach