Urząd Miasta i Gminy Mrocza ogłasza przetarg
- Adres: 89-115 Mrocza, Plac 1 Maja 20
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3867410, 3867420 , fax. 052 3856241
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Mrocza
Plac 1 Maja 20 20
89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3867410, 3867420, fax. 052 3856241
REGON: 00052894200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego typu L (lekki), węgla, miału węglowego oraz drewna opałowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oleju opałowego typu L (lekki), węgla, miału węglowego oraz drewna opałowego, podzielona na części do jednostek samorządowych i szkół w Gminie Mrocza - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - Pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego; - poręczeniach bankowych; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.) Wadium w wysokości: 8.000,00 (słownie: osiem tysięcy zł 00/100 gr); - część I - 6.700,00 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset zł 00/100 gr); - część II - 1.300,00 zł ( słownie: jeden tysiąc trzysta zł 00/100 gr); należy wnieść do Skarbnika Miasta i Gminy Mrocza pok. 305 do dnia 05. 10. 2009 r. do godz. 11.00 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty), a jeżeli będzie miało ono formę gotówki wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego (wadium wniesione w formie gotówkowej powinno się znaleźć na koncie Zamawiającego do dnia 02. 10. 2009 r. - Bank Spółdzielczy w Mroczy O/Mrocza Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu - wyciąg z SIWZ: 9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić OFERTĘ według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych: 9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 9.1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 9.1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 9.1.4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych. 9.1.5. Przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę. 9.1.6. Dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. 9.1.7. Udokumentować w okresie ostatnich 3 lat dostawy podobne do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez podobne należy rozumieć dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty - wyciąg z SIWZ: 10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 10.1.1. Formularz oferty - wzór Oferty stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 10.1.2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29. 01. 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 10.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.1.4. Zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 10.1.5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 - Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 10.1.6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. 10.1.7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie. 10.1.8. Zaakceptowane i uzupełnione Istotne postanowienia umowy - wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa oleju opałowego do obiektów gminy Dąbrowa Biskupia
Dodano: 2016-07-20 - Dostawy oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego w sezonie grzewczym 2016/2017
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów będących w administrowaniu gminy Inowrocław w sezonie 2016-2017
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa oleju opałowego dla potrzeb jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa 150 m3 oleju napędowego grzewczego dla potrzeb Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łochowie
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa oleju opałowego i napędowego do magazynów paliw Centrum Onkologii
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa oleju opałowego do kotłowni UG Fabianki i SP Cyprianka, zakup etyliny, oleju napędowego dla Urzędu Gminy Fabianki, OSP, Policji , Zakładu Gospodarki Komunalnej w Fabiankach oraz Gminnego Zespołu Oświaty i Szkół z terenu gminy Fabianki
Dodano: 2016-03-07 - Przetarg nieograniczony na dostawę lekkiego oleju opałowego do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Samostrzelu..
Dodano: 2016-02-29 - Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy - mieszczących się w Zespole Pałacowo - Parkowym w Ostromecku.
Dodano: 2016-02-22