Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego o parametrach zgodnych z Normą Polską PN-C-96024:2001 na potrzeby Zespołu Szkół w Skępem ul. Wymyślińska 2.

Zespół Szkół im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem ogłasza przetarg

  • Adres: 87-630 Skępe, ul. Wymyślińska 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2877006 , fax. 054 2877006
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem
    ul. Wymyślińska 2 2
    87-630 Skępe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2877006, fax. 054 2877006
    REGON: 00009773200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsskepe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego o parametrach zgodnych z Normą Polską PN-C-96024:2001 na potrzeby Zespołu Szkół w Skępem ul. Wymyślińska 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju opałowego o parametrach zgodnych z Normą Polską PN-C-96024:2001 na potrzeby Zespołu Szkół w Skępem ul. Wymyślińska 2 w okresie od 30 października 2009 r. do 29 października 2010 r. o łącznej szacunkowej wartości 90 000 litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które: -posiadają uprawnienia do dokonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2. Spełnienie przez Wykonawcę powyższych warunków będzie oceniane na podstawie dokumentów załączonych do oferty wskazanych w punkcie 6 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b.wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ, c.koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, d.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku Wykonawców działających w formie spółki cywilnej obowiązek przedłożenia ww. dokumentów dotyczy wszystkich wspólników spółki, f.parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, g.pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsskepe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach