Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego na potrzeby gminy miasto Sieradz

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98200 Sieradz, plac Wojewódzki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1
    98200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego na potrzeby gminy miasto Sieradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego z przeznaczeniem na cele grzewcze do następujących jednostek organizacyjnych gminy miasto Sieradz: - Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sieradzu przy ul. Sportowej 1 w łącznej ilości do 45.000 litrów, - Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu przy ul. Uniejowskiej 199 w łącznej ilości do 35.000 litrów. Ilość oleju opałowego podana jest szacunkowo i może ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wymagane parametry oleju wg: PN-C 96024:2011: • gęstość w temperaturze 15°C: max. 860 kg/m3, • wartość opałowa nie niższa niż: 42,6 MJ/kg, • temperatura zapłonu (°C): min. 56°C, • lepkość kinematyczna w temp. 20°C nie wyższa niż: 6,00 mm2/s, • zawartość siarki nie wyższa niż 0,10 % m/m, • zawartość wody nie więcej niż 200 mg/kg, • zawartość zanieczyszczeń stałych nie więcej niż 24 mg/kg, • pozostałość po spopieleniu nie więcej niż 0,01 % m/m, • pozostałość po koksowaniu z 10 % pozostałości destylacyjnej nie więcej niż 0,03 % m/m. 2. W przypadku, gdy miejskie jednostki organizacyjne nie zrealizują zamówienia w ilościach wskazanych w pkt 1, Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu nie wykonania umowy w 100%. 3. Poszczególne dostawy będą realizowane w partiach na podstawie składanych zamówień jednostkowych, w zależności od bieżących potrzeb miejskich jednostek organizacyjnych, a także z uwzględnieniem możliwości magazynowania, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym. Zamawiający deklaruje, że zamówienia jednostkowe będą składane najpóźniej do godz. 12.00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostawy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie (czas dostawy), nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty otrzymania zamówienia jednostkowego (nie uwzględniając dni wolnych od pracy) od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć olej własnym transportem i na własny koszt. Dostawy będą realizowane specjalistycznym pojazdem transportowym wyposażonym w legalizowany układ do pomiaru ilościowego oleju opałowego. Odbioru będą dokonywali wyznaczeni pracownicy miejskich jednostek organizacyjnych, zgodnie z odczytem urządzeń pomiarowych zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy. 5. Podstawą obliczenia ceny brutto za 1 litr oleju opałowego jest cena netto umieszczona na stronie internetowej producenta, który zaopatruje Wykonawcę, z dnia ogłoszenia przetargu, powiększona o marżę (+ marża) albo pomniejszona o upust (- upust) Wykonawcy z uwzględnieniem podatku VAT. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty wydruku ceny za 1 litr oleju opałowego ze strony internetowej producenta, który zaopatruje Wykonawcę. 6. Każdorazowo wraz z dostawą oleju opałowego Wykonawca dostarczy jego świadectwo jakości. 7. Jednorazowa maksymalna wielkość dostawy to: - 10.000 litrów dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sieradzu, - 6.000 litrów dla Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu. 8. Reklamacje dotyczące jakości towaru mogą być składane w formie pisemnej przez miejskie jednostki organizacyjne w ciągu 7 dni po jego odebraniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach