Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 160.000 litrów ZP-1/10/2009

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce ogłasza przetarg

  • Adres: 17-123 Rudka, ul. Ossolińskich 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7394015 , fax. 085 7394015
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Krzysztofa Kluka w Rudce
    ul. Ossolińskich 1 1
    17-123 Rudka, woj. podlaskie
    tel. 085 7394015, fax. 085 7394015
    REGON: 00009772600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 160.000 litrów ZP-1/10/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ilość i rodzaj zamawianych dostaw: Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 160.000 litrów. 2. Wymagania jakościowe względem zamawianych paliw. Według normy PN-C-96024 dla grupy L1: - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg - PN-86/C-04062 - zawartość siarki nie więcej niż 0,20 %(m/m) - PN ISO 8754 - gęstość w temp. 15°C nie wyższa niż 860 kg/m3 - PN -ISO 3675 - temperatura płynięcia nie wyższa niż -20°C - 000 PN-83/C-04117 - temperatura zapłonu nie wyższa niż 56°C - PN-EN 22719 - zawartość wody nie wyższa niż 200 mg/kg - PN-81/04959 - lepkość kinematyczna w 20°C nie wyższa niż 6 mm2/s - PN-81/C-04011 - zawartość zanieczyszczeń stałych nie wyższa niż 24 mg/kg - PN-C-04179
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie ww punktów jest bezwzględnym warunkiem udziału w postępowaniu. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 3) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakie posiada Wykonawca; 9) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz posiadanych uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 10) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 11) Komunikat producenta stwierdzający aktualną cenę netto 1 m3 oleju opałowego lekkiego z dnia 27.10.2009 r., (w przypadku, gdy na stronach internetowych producenta nie ma wyceny na dany dzień, należy przyjąć ostatnią aktualną wycenę przed dniem 27.10.2009 r. oraz świadectwo jakości paliwa lub orzeczenie laboratoryjne wydane przez upoważnione laboratorium specjalistyczne z ostatniej realizowanej przez Wykonawcę dostawy paliwa wskazanego w ofercie producenta oleju. W przypadku braku jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nieuzupełnienie dokumentów lub niezłożenie oświadczeń w wyznaczonym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Kserokopie składanych dokumentów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, z dopiskiem Zgodne z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsrudka.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach