Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2009/2010 do kotłowni Szkoły Podstawowej w Gielniowie

Gmina Gielniów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-434 Gielniów, pl. Wolności 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6720166 , fax. 048 6720004
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gielniów
    pl. Wolności 75 75
    26-434 Gielniów, woj. mazowieckie
    tel. 048 6720166, fax. 048 6720004
    REGON: 00053478200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gielniow.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2009/2010 do kotłowni Szkoły Podstawowej w Gielniowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego wraz z kosztem transportu oraz przeładunkiem do magazynów zamawiającego w ilości - 57 000 litrów . Podana ilość oleju opałowego lekkiego stanowi szacunkową wielkość zapotrzebowania w zależności od warunków pogodowych i nie obliguje Zamawiającego do realizacji całości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca składający ofertę musi: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( t. j. DZ.U. z 2007r Nr 223, poz.1655, zmiany: Dz. U. z 2008r nr 171,poz.1058) 5) spełniać dodatkowe wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przedłożonych z ofertą dokumentów żądanych w SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać , iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. 3. Na podstawie art. 26 ust.3 Pzp. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy), o których mowa w art. 25 lub nie złożyli pełnomocnictw ( lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba ,że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków oraz brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania , a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu. 6.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Oferty spełniające określone warunki podlegać będą ocenie, których kryteria kwalifikacyjne zawarto poniżej. Punktacja - oferta spełniająca najwyższe wymagania określone dla kryteriów kwalifikacyjnych otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust 1 ustawy Pzp.- zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ 2) Koncesje, zezwolenie na obrót paliwami ciekłymi , 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum) w.w dokument musi być złożony przez każdy podmiot. 4) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania dostaw i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie np. referencje; 5) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników , o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 2.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Uwaga : Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą (e) ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gielniow.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach