Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Sądu Rejonowego we Włoszczowie

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Kusocińskiego 11
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 39 43 107 , fax. 0-41 39 43 107
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Kusocińskiego 11 11
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 39 43 107, fax. 0-41 39 43 107
    REGON: 00367230300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloszczowa.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby Sądu Rejonowego we Włoszczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego zgodnego z Polską Normą PN -C-96024, realizowana na podstawie cyklicznych zleceń wraz z transportem i rozładunkiem na koszt Wykonawcy do budynku Sądu Rejonowego we Włoszczowie przy ul. Kusocińskiego 11. Kotłownia Sądu składa się z trzech zbiorników na olej , każdy o pojemności 2,500 l. Przewidywana ilość zamówienia to 62.000 L w okresie trwania umowy. Wskazana ilość nie jest ilością wiążącą, a jedynie szacunkową. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami i złożonym zamówieniem przez Zamawiającego. Rozładunek oleju - przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. Podstawą wystawienia faktury będzie ilość dostarczonego oleju opałowego w temperaturze 15°C wg przyjęcia Zamawiającego wg wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego z kompensacją do 15°C przy autocysternie. Realizacja zlecenia w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, w dniach i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. Przedmiotem zamówienia jest olej opałowy lekki, który powinien posiadać minimalne parametry fizykochemiczne: Lp. Parametry Jednostka Wymaganie wg normy 1 Gęstość w temp.15°C Kg/m3 Max.860,0 2. Wartość opałowa MJ/kg Min 42,6 3. Zawartość siarki %(m/m) Max 0,1 4. Temperatura zapłonu °C Min.56 5. Pozostałość po koksowaniu(z 10% pozostałości destylacyjnej) %(m/m) Max.0,30 6. Pozostałość po spaleniu %(m/m) Max.0,01 7. Zawartość wody Mg/kg Max.200 8. Zawartość zanieczyszczeń stałych Mg/kg Max.24 9. Lepkość kinematyczna w temp.20°C Mm2/s Max. 6,0 10. Temperatura płynięcia °C Nie wyższa niż /-20/ 11. Destylacja normalna: Do temp.250°C Do temp.350°C % (V/V) % (V/V) Max.65 Min.85 12. Barwa Ocena wzrokowa Czerwona Wykonawca musi wskazać w ofercie nazwę producenta oferowanego oleju opałowego. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana zobowiązuje się zapewnić odpowiednią jakość paliwa. Do każdej dostawy należy dołączyć aktualne świadectwo jakości wystawione przez producenta lub jednostki upoważnione do badań (poświadczona za zgodność z oryginałem kopia dokumentów), określającą parametry fizykochemiczne dostarczonego oleju .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: a) którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, dotyczące : - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; - sytuacji ekonomicznej i finansowej. b) którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełniają warunki określone przez Zamawiającego: a) posiadają aktualną koncesję na obrót olejem opałowym; b) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt V ppkt 1 i 2 Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązani są złożyć dokumenty określone w pkt VI. 3. Złożą w terminie kompletną ofertę , zgodną z wymogami określonymi w niniejszym SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków, o których mowa dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: a) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ); b) iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ); 2. Dokumenty - dla potwierdzenia prawdziwości oświadczeń, o których mowa w ust. 1, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków wymienionych w części V: a) aktualna koncesja na obrót olejem opałowym; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 3. Wypełniony formularz cenowy ( załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloszczowa.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach