Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego na cele grzewcze do jednostek administrowanych przez Urząd Gminy w Orońsku

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-505 Orońsko, ul. Szkolna 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Szkolna 8 8
    26-505 Orońsko, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oronsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego na cele grzewcze do jednostek administrowanych przez Urząd Gminy w Orońsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego EKOTERM PLUS w ilosci około 60 000 litrów do czterech kotłowni, tj. byłego Zakładu gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, Urzędu Gminy i Publicznej Szkoły Podstawowej w Guzowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić oprócz formularza oferty następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy złożone na podstawie art.22 ust.1 ustawy wg załączonego wzoru załącznik nr 2 b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego wykonawcę podpisującego ofertę. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przez organ wydający ww. dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. c) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i świadczeń lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego wykonawcę podpisującego ofertę. d) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS odpowiednio, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego wykonawcę podpisującego ofertę. e) Umowę regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie wraz z dokumentami określonymi w pkt.4 w oryginale lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę. f) Wykaz posiadanego lub dostępnego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, jakim dysponuje wykonawca z podaniem jego marki, roku produkcji oraz informacji czy jest to sprzęt własny, dzierżawiony, wydajność itp. Sporządzony wg załączonego wzoru Załącznik 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oronsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach