Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Małogoszcz w sezonie grzewczym 2009/2010

Miejsko-Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 28-366 Małogoszcz, ul. Jaszowskiego 3A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3855226 , fax. 041 3855226
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
    ul. Jaszowskiego 3A 3A
    28-366 Małogoszcz, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3855226, fax. 041 3855226
    REGON: 29067968500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mgzeasz@itech.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Małogoszcz w sezonie grzewczym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych na terenie Gminy Małogoszcz w ilości szacunkowej 160 000 litrów w sezonie grzewczym 2009/2010 Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową służącą do prawidłowego opracowania oferty. Faktyczne ilości przedmiotu zamówienia uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego i czynników atmosferycznych. Olej opałowy musi spełniać parametry jakościowe zgodne z PN-C96024 2001 dla L1 i charakteryzować się następującymi parametrami: 1.Wartość opałowa - nie mniej niż 42,6 MJ/kg 2.Zawartość siarki - nie więcej niż 0,10% m/m 3.Zawartość wody - nie większa niż - 200mg/kg 4.Gęstość w temperaturze 15 0 C nie wyższa niż 0,860 g/ml 5.Temperatura zapłonu nie niższa niż 56 0 C 6.Lepkość kinematyczna w temperaturze 20 0C nie większa niż 6,00 mm2/s 7.Temperatura płynięcia-nie wyższa niż - 20 0C 8.Skład frakcyjny - do 250 0 C destyluje nie więcej niż 65%/V/V do 350 0C destyluje nie więcej niż 85% /V/V 9.Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż - 0,3% m/m 10.pozostałość po spopieleniu, nie większa niż - 0,01 m/m 11.Całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż -24 mg/kg Dostarczana ilość oleju opałowego fakturowana będzie w temperaturze referencyjnej 15 0 C Pojemność zbiorników na olej opałowy w poszczególnych placówkach: 1.Zespół Placówek Oświatowych w Złotnikach - 8.0000 litrów 2.Zespół Placówek Oświatowych w Żarczycach Dużych - 6000 litrów 3.Szkoła Podstawowa w Kozłowie - 6000 litrów 4.Szkoła Podstawowa w Rembieszycach- 6000 litrów 5.Szkoła Podstawowa w Leśnicy - 4500 litrów Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. Do rozładunku oleju opałowego potrzebna jest pompa przy autocysternie. Do każdej partii oleju opałowego musi być dołączone świadectwo jakości opału wystawione przez producenta. Dostawy oleju będą się odbywały sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, określające ilość i miejsce dostawy w ciągu 48 godzin od zamówienia złożonego telefonicznie. W zależności od zapotrzebowania, możliwe będą dostawy łączone ale częściej pojedyncze do każdego obiektu. W sezonie grzewczym 2008/2009 minimalna pojedyncza dostawa oleju opałowego wyniosła 3600 litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 3000,00 PLN .Dodatkowe informacje dotyczące wadium zamieszczone są w SIWZ pkt.5
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych -Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ -Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z fomułą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1.Formularz ofertowy ( Zał. Nr.3) 2.Dowód wpłaty wadium 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22ust.1i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (ADR - zaświadczenie z przeszkolenia kierowców pojazdów przewożących towary niebezpieczne oraz zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych do materiałów niebezpiecznych ), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 8.Oświadczenie o realizacji zadania środkami własnymi 9.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówień narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje dostawca lub wykonawca 10.Aktualne świadectwo jakości oleju wystawione nie później niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.7 oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty w przypadku składania oferty wspólnej: -Oferta winna zawierać: Oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Zamawiający wezwie wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania ( art.26,ust.3 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malogoszcz.eobip.pl w zakładce Jednostki organizacyjne - MGZEA Szkół w Małogoszczu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach